Scooter is nu helemaal standaard, (loopt nog niet) Ik wil alleen nog een leuk uitlaatje. Ws een verlaste SPL, die hoger moet lopen. Ik heb hem weer standaard gemaakt omdat ik dat geklooi wel leuk vind en hem straks dan ook beter kan verkopen.
Zo stond hij er pas geleden weer bij. Het linker krukas lager was kapot. Hij lekte tussen op het carterhelft en er moest ook weer een normale waterpomp in.
Doppler krukas zit er trouwens nog steeds in. De originele benzinetank moest er ook weer in. 'Franky' hier van het forum wist gelukkig precies welke aansluiting van tank, op carb moest. Nog bedankt daarvoor.
Behoorlijk duur trouwens, zo'n nieuw setje.
Dit is een nieuwe kap die ik gemaakt heb voor iemand. Deze loopt onder de olietank door.
Ik heb er dus ook 1 voor mezelf gemaakt, aangezien de olietank weer op de normale plek zit.
Deze stickers gaan er weer af. Niet dat ze mooi zijn, maar onder de letter 'w' zit een grote kras. Dus daar komt een nieuwe 3de kleur op. (hierover later meer)
Detail: Blauwe slangklemmem 8)
Ophangbeugel zelf snel gemaakt van een aluminium u-balkje. Kastje zit normaal op je vario koelbuis, maar die kon ik niet terug vinden.
Kortom, veel meer werk dan het eigenlijk lijkt. Veel spullen kon ik dus niet meer terug vinden
Nog te doen:
-Een 3de kleur op de kappen achter, in een soort patroon.
-Andere uitlaat op mijn stnd setup.
-Remschijf naslijpen op een slijpbank. kijken of dat mogelijk is.
-Wachten op halfpoellie, variobus en kabel van splitter naar oliepomp
Binnerkort dus een nieuwe kleur die achterop de kappen moet komen, moet deels doorlopen over mijn eigen kap (underseat). Hiervoor ga ik nog even een paar designs maken.
Misschien is dit project minder interessant geworden, omdat hij weer standaard is
maargoed, het net zo veel werk, als je de helft vd originele spullen kwijt bent. Stickers komen daarna nog