Gilera Runner project

Ben dus op Best geweest en het was er best... :X

Wat aardig gezellig, flink mensen gezien en gesproken, aardig wat gesprint. Ding liep niet echt denderend maar beter als voorheen!

Zo stond het erbij:

KFb82672.jpg


sWn82767.jpg


the group:

NXz82832.jpg


Als iemand nog pics of movies heeft van het gevaarte posten maar!

Dennis
 
Leuk je ff gesproken te hebben , Dennis . Volgende keer gaan we ff samen vlammen , als ik me scooter weer bij me heb :).
 
Puma Runner said:
ejj hij stond er goed bij ;)

Thanx :* , maar ik heb dat ding van jouw wel zien staan, maar ik kon de bestuurder niet vinden :X , anders hadden we ff kunnen meeten, de volgende keer moeten we dat maar ff regelen!

Dennis
 
Denk trouwens dat de vering van dat rooie autotje @ aftermeeting wel een beetje aan zijn einde is gekomen :p, van wie was dat ding eigenlijk? :p
 
Die moeten er ook op komen alleen, ik wil je over een tijdje pas aan het werk zetten :p omdat nu eerst de zomervakantie voor de deur staat en dat kost ook wat euro's, maar als het zover is heb je snel een pm inne :*

P.S. Neem aan dat ik het als een aanbod moet opvatten :p

Dennis
 
Hier nog een aantal pics van Best die ik tegen kwam:


@ partytent
VeN17130.jpg


Enzo runner en moi runner
3Cm17166.jpg


Ik en enzo wachtend op sprint
0LZ17217.jpg


Nog een keer
Ywk17255.jpg


En tot slot nog een
Ul317299.jpg


Oooi

Dennis

EDIT: Let BTW niet op onze waakhond a.k.a The ALTO Killer..
 
Heey citta-man ;)
Ik hoorde pas na de aftermeeting, dat jij Dennis was, de gast die me altijd hielp met contactpuntjes afstellen over MSN vroegah 8P Mja...weet ik dat gelijk voor de volgende keer!
 
Pronk said:
Heey citta-man ;)
Ik hoorde pas na de aftermeeting, dat jij Dennis was, de gast die me altijd hielp met contactpuntjes afstellen over MSN vroegah 8P Mja...weet ik dat gelijk voor de volgende keer!

Zo leer je nog is iets :)

Dennis binnenkort gaat ie hard vlammen!!! })
 
Back
Top