Gilera Runner project

Nu maar ff de Grote Update:

Ik begin maar waar ik was gebleven, niet veel geouwehoer want foto's zeggen meer dan.... je weet wel 8)

De dagen voor Lint erg druk gehad met opbouwen hier de pics:

Keihin

cFy51899.jpg


Keihin

mNw52040.jpg


Nog bedankt KnapUh :)

Blokje al aardig opgebouwd:

bmp52169.jpg


odD52293.jpg


Ehy52381.jpg


Blok eronder gehangen:

M9O52537.jpg


Na eerste test rondje:

u3852731.jpg


Hier nog een filmpje van de avond voor Lint:

http://s14.yousendit.com/d.aspx?id=2ZMLKCFNXBZZH2PN38JBEWCISQ


Eindelijk was het dan zover, zondag morgen! Om half 7 me bed uit en de runners op geladen, daarna kwamen Rolf en Lucas en gingen we op weg naar Lint.Runner zat twee dagen in elkaar en was nog niet helemaal lekker afgesteld,maarja gewoon gezellig naar de meeting hier de pics!

Op Lint:
EeQ53551.jpg


MwQ53604.jpg


oKR53712.jpg


Ook toch nog maar ff op de bank geweest, had in gedachten dat ik een zeer lage score zou halen maar dat werd 18,1 PK en dat viel me dus reuze mee :)

Hier het filmpje op de bank in Lint:

http://s14.yousendit.com/d.aspx?id=1RNJSN92RJ0F20AO6D7H3X2A12

Dit was Lint!

Net stond hij er nog zo bij :) :

j7r52846.jpg


0pb52932.jpg


76953024.jpg


EZ953168.jpg


I5z53226.jpg


BEo53284.jpg


1Tt53645.jpg


Dit was het weer fftjes, ga nu opzoek naar een nieuwe orginele gasnaald en ga over een aantal weken weer langs Tino.

Dennis
 
Last edited:
Erik. said:
Superstrak ding! :W

Echt supervet apparaat en mooie score om te beginne... :)

Het is idd een leuke score om mee te beginnen, zal zo snel mogelijk ook nog ff het grafiekje posten samen met het grafiekje van de N/M.



Alvast bedankt voor de positieve reacties :)

Dennis
 
:?
Marcel said:
n0hh, heb je titus zen runner gejat :?

ziet er vet uit :W, score is ook alvast netjes :W

Titus ze runner gejat :?

Ding heb ik van de grond opgebouw, en kappenset heb ik 2 jaar geleden ofzo gekocht!

Je hebt zeker teveel koekjes op :+

Dennis
 
LOL nu je het zegt, mijn std straat runner lijkt er precies op:D alleen ik heb witte nrg velgen

tot de volgende meeting dennis:W
 
heey dennis man...
ziet er netjes uit allemaal...op de bank kwam er toch meer uit als verwacht..:)
ik ben er van overtuigd dat alles goed gaat komen..
kunnen we saampjes fijn wheelien:)
later man..
laurens..( FB )
 
Zo dennis eindelijk dat ding aangetrapt,, Hij ziet er iig heel netjes uit en een zeker mooie beginscore.
Late dat ding maar gauw hard moge vlammen })

Veel succes er nog mee
 
Ok, ben ff bezig met het klaar maken voor meeting "Best".

Ik had een probleem met me subframe, ik had hem gebruikt van een zip omdat anders me uitlaat er niet onder zou passen, maar daardoor staat dat ding zo scheef als een .... Daardoor had ik ook wat probleempjes op de testbank, maar amg alsnog niet klagen :).Nu heb ik een subframe van een NRG en dat ziet er al een stuk beter uit, en als hij nou nog niet goed is, pas ik hem morgen aan op school zodat hij wel recht is!

Aim is ook weer gefixxed! Dag voor Lint was me temperatuurgedeelte ermee gekapt, doet het nu ook weer, dus aardig veilig knallen weer!

Ook ben ik nog ff bezig met de afstelling, ik probeer hem weer iets fijner af te stellen.

Ook gaat Sander ff voor een nieuw gasnaaldje kijken! Alvast bedankt Kerel!

Ik ga weer ff verder, zie jullie zondag!

Dennis
 
MHR D.H. Tuning said:
Aim is ook weer gefixxed! Dag voor Lint was me temperatuurgedeelte ermee gekapt, doet het nu ook weer, dus aardig veilig knallen weer!

Wat was er mis mee? Mijn is ook Stuk :X De temperatuur meter spoort niet :* Alvast bedankt :)
 
ziet nice uit maar aim hebben wel meer rare temp sensor. bij mij bleef hij op 25 hangen bleek er een draadje los tezijn in 1 van die stekkers. dus trek al je stekkers open en je weet of je zelfde prob hebt

groeten
 
Back
Top