Gilera Runner project

Die bandjes zijn echt om op te eten :love:

Voor heb ik ook nog steeds een bopper... achter wegens geld gebrek ff niet meer :P
Maar als ik dit zo zie.... tjah... denk toch maar 1 bestellen :D

Nou dennis ziet er beter uit als het lelijke rode hamerite kleurtje, snel maar ff je hele runner in mekaar fietsen.. +ralf+

spreek je morgen.

He dennis dat ziet er allemaal flink goed en verzorgd uit!

nog ff wachten op je spulletjes die bij Tino liggen en dan vlammen met dat ding 8)

Goed Nieuws!!

Dinsdag heb ik me cilinder en blokje weer terug en dan wordt het opbouwen geblazen, moet alleen nog ff wat lagers halen en dan kan alles in elkaar!

Dennis

Rolf@Jaguar said:
Klint goed :). Is dat btw RS-24 DNA veer @ pix of je 'ouwe' RS-3..?

Dna veer heb ik verkocht omdat de runner anders wel heel erg hoog op ze pootjes kwam te staan! Maar rs 3 is ook "stijf" genoeg!
Over de veering maak ik me op het moment niet meer zo druk, eerst wordt nou me hele blok afgemaakt en ga ik er voor zorgen dat er beste scores uit komen rollen. Later komt er een F32s en een Rs24 of wat anders. De runner vraagt er wel om, maar ik heb nog ff geduld.

Er is trouwens nog een vordering!
Het enige wat ik dus nog nodig had voor me blok, is een caberateur. Ik ging voor een Keihin PWK, en het is ook een PWK geworden, heb er net een geregeld, ding is van "Knapuuh" geweest en komt van 1 van de twins zipjes af.
Dus dat is ook weer geregeld!
Nu wachten op de pics van het blokje in elkaar en onder de scoot +ralf+ !

Dennis

Finally! beter dennis, dus einde van volgende week kan je vlammen..?

Heb je ook gelijk al een afspraak gemaakt met Tino voor banken of komt dat later nog?

UPDATE:

Ik heb een paar dingen te melden, ten eerste, blok en cilinder komen iets later dan geplant.
ten tweede, alles is zo'n beetje aangeschaft wat nodig was.
ten derde, verveling slaat toe.....

Nu ben ik dus maar verder gegaan met de dingen waar ik mee verder KON gaan.

Hier het binnekapje, die nou aardig afgewerkt is:

uhG26368.bmp

nog 1:

xwL26424.bmp

Zo staat het "ding" er nu bij:

Zxj26736.bmp

en nog eentje op de bank:

PAX26877.bmp

tot snel -:-

Dennis

Bas@ICE said:
Netjes man :W , nu nog een mooi pluchen zadeldek.

Owja , en ff je vorkpoten polijsten , of doe je niet aan polijsten.

Aan polijsten doe ik niet (meer). En ik neem aan dat je die kleine onderpootjes bedoelt?

Dennis

Netjes hoor Dennis! jammer dat afgelopen dinsdag je blok ophalen niet doorging, maarja beter dat er goed veel tijd aan wordt besteed door Tino 8)

Morgen kom ik je scoot wel bewonderen he *D

Back