Gilera Runner project

nitro france said:
good I will speak englais as you include/understand well Pa you ete neherlandais for so much?

I said to you that you have unz advances level scooter by raport has us French but jai a question or to find to you all this money lol

Hard working ;)

Sow, heb eindelijk een cartertje geregeld, waren flink wat bouten weg gerot, mar het blokje is uit elkaar en gaat morgen naar de straler! Zal vanavond wel f een pic schieten van hoe het carter er aan toe is op dit moment.

Dennis

Updates staan in eerste post :*

BTW, Koso carb is onderweg, heb er twee besteld bij "WolferineJunior". Die hoop ik deze week nog te ontvangen, volgende week pas ik ze aan, en zijn ze klaar voor gebruik!

Dennis

Blokje zag er netjes uit gister ,alleen jammer van die putjes maar als het maar hard knalt ;)

Zal wel lukken met VTM Tuned Speed 04 blok :W

Blokje en cilinder gaan dinsdag naar Goes toe, voor de nodige bewerkingen. Koso's hoop ik ook deze week binnen te hebben, morgen worden ze op de post gedaan als het goed is. Als koso's binnen zijn, fftjes afdraaien en van Rolf wat materiaal ontvangen voor de kelkjes, die gedraaid gaan worden, dan kan blok in elkaar, en wordt het afstellen en banken, en vlammen tegen een paar figuren :)

Vandaag ben ik gezellig op pad gegaan, om later uit te komen in zeeland 8P
Blokje en cilinder liggen nu bij Tino voor wat aanpassingen!

Ook is mijn rijgedeelte klaar, me velgen en staan klaar om gemonteerd te worden. Van de week zal i kwel wat pics posten!

Dennis

:W , tijd om de 23pk grens te verbreken.

Heb je eigenlijk ook nog shit gepolijst ? :P , vind jou wel iemand die daar geen zin in heeft :rolleyes: , dus zal wel niet.

Bas@ICE said:
:W , tijd om de 23pk grens te verbreken.

Heb je eigenlijk ook nog shit gepolijst ? :P , vind jou wel iemand die daar geen zin in heeft :rolleyes: , dus zal wel niet.

Je begint me al beter te kennen :) , Polijsting shizlle vind ik af en toe mooi, maar af en toe ook echt te lelijk, ook omdat iedereen er mee bezig is. Maar er zal vast wel wat gepolijst komen op de runner!, denk aan euh, remhevels ofzo...

Back