Gilera Runner project

Bas@ICE said:
Wat doe je nu met je Blauw metallic kappenset ? , die is ook gruwelijk mooi..of komt die op die straat runnert van je ? :)

Verder suc6 met je project ,zie hem vast wel een keer knallen :W
(Komt hij nog @ Leertouwer te staan zoals je van plan was ?)

De mettalic blauwe kappen kom op deze bas, de zwarte straat runner is verkocht en de ander betwijfele ik of die in elkaar komt :X

De kappen worden heel mischien aangepast, maar dat weet ik nog niet zeker, zo en zo komt er een mooi stickersetje op!

En idd komt hij in de winter bij leertouwer op een ophoging, mischien wel in de (nieuwe) werkplaats *D

Haa dennis eindelijk ook een project page

Ziet er vet uit allemaal, en dat het maar een vlammend en gezellig sprintseizoen mag worden ;)

btw, op die foto kijk ik alsof er een komkommer in mn reet zit :X

Ziet er allemaal goed uit! Ik stond naast jullie op Speelmansplaten, ik was die dude met de Sr & Rs, ik had nog sproeiers geleend van jou, nog bedankt btw :D!
Nog veel succes ermee iig....Greetz Teddy

Wow, das zeker lang geleden. Is dat ook nog steeds die rotor die ik toendertijd met Joor ben komen brengen? :W
Suc6 iig met je project. Je oude nrg frame is sinds kort niet meer :X Die ligt op de vuilstort +ralf+

Je frame ziet er netjes uit zo in het rood, ben benieuwd wat dit gaat worden! Suc6 ermee!

Aangezien jij achter mij stond had het maar zo gekunt viespeuk :*

btw dennis, wanneer hoop je hem voor t eerst aan te kunnen trappen?

Mol said:
Wow, das zeker lang geleden. Is dat ook nog steeds die rotor die ik toendertijd met Joor ben komen brengen? :W
Suc6 iig met je project. Je oude nrg frame is sinds kort niet meer :X Die ligt op de vuilstort +ralf+

Je frame ziet er netjes uit zo in het rood, ben benieuwd wat dit gaat worden! Suc6 ermee!

Dat is idd nog steeds die rotor, die jij met Joor kwam brengen ;) .

Lekker hoor dan is er niks meer van me NRG over :X ;(

Maar komt zeker wel goed!

AeroX-70 said:
Aangezien jij achter mij stond had het maar zo gekunt viespeuk :*

btw dennis, wanneer hoop je hem voor t eerst aan te kunnen trappen?

Dat aantrappen, gaat denk ik nog een maandje duren, moet nog een carter regelen, omdat de andere carters of al bewerkt zijn op een andere cilinder of het is DD of de staat is zo erg dat ze niet te redden zijn :X
Dus opzoke naar een carter dan naar de tuner, en dan gaat het gelijk in elkaar!
Dennis

MHR D.H. Tuning said:
Dat is idd nog steeds die rotor, die jij met Joor kwam brengen ;) .

Lekker hoor dan is er niks meer van me NRG over :X ;(

Maar komt zeker wel goed!
Het stuur, cartersetje en de achteras heb zijn nog in gebruik :W

goedendag ben ik Frans en ik vind dat u met betrekking tot scooter vooruitgaan per rappor ons maar JBZ een vraag heeft die embete m of u l geld vinden???

bezoekt de beste Franse plaats van scooter spam hij heeft er van mooi klein video

Last edited by a moderator:
nitro france said:
goedendag ben ik Frans en ik vind dat u met betrekking tot scooter vooruitgaan per rappor ons maar JBZ een vraag heeft die embete m of u l geld vinden???

bezoekt de beste Franse plaats van scooter spam hij heeft er van mooi klein video

Ik snap dat je frans be nmaar typ dan engels want hier snap ik weinig van :rolleyes:

Kleine update

Heb het geld over gemaakt voor twee koso caberateurtjes, naar Wolverine Junior.
Dan zullen we die is even onderhanden nemen, kelkje draaien en beetje afdraaien om hem in het rechte spruitstukje te laten passen!
Dan is caberateur gedeelte klaar, en hoef ik alleen nog ee nsetje carters.
Alleen lijkt wel of die dingen zijn uitgestorven.

MHR D.H. Tuning said:
Kleine update

Heb het geld over gemaakt voor twee koso caberateurtjes, naar Wolverine Junior.
Dan zullen we die is even onderhanden nemen, kelkje draaien en beetje afdraaien om hem in het rechte spruitstukje te laten passen!
Dan is caberateur gedeelte klaar, en hoef ik alleen nog ee nsetje carters.
Alleen lijkt wel of die dingen zijn uitgestorven.

:X ik heb nog een halve ....voor je ..

grapje

carter setjes zijn er toch zat ?

good I will speak englais as you include/understand well Pa you ete neherlandais for so much?

I said to you that you have unz advances level scooter by raport has us French but jai a question or to find to you all this money lol

Back