Gilera Runner project

Sow ff een klein update in de late uurtjes!
Morgen zal ik wat pics schieten!

Ik heb en RS24 mee genomen van me werk, die eigenlijk voor een DNA is, maar aangepast wordt voor de runner!

Ook zijn me velgen al een tijdje klaar, deze zijn voorzien van een mooi lak laagje en nieuwe lagertjes en bandjes.

Als het goed is komt er ook een F32s en een malossi schijfje deze kant op!

Het rijwiel gedeelte zit dus al aardig goed!

Ik had twee koso's besteld, maar die zijn helaas niet meer leverbaar, dus ben op zoke naa riemand die ze nog wel kan leveren, of ik ga maar voor een echte keihin!

Van het blokje en van de cilinder heb ik nog niks gehoord, maar dat zal vast wel goed komen! Tino heeft het druk zat met Pronk en Sander, dus dat van mij kan nog wel ff wachten x| + dat hij mischien wat geheimpjes heeft doorgekregen van de 2 jongens met 22,6 pk 8P

Voorlopig zit ik dus nog even niet stil!

Dennis

UPDATE.

Heeft weer ff geduurd maar heb nou al een groot gedeelte van me rijwielgedeelte bij elkaar! Hier de velgjes en de RS24 achterveer voor een DNA, die d.w.z. met een home made adapter passend is op de runner. Of het staat is een tweede, ben bang dat de kont veelste hoog staat. Maar dat bepaal ik als de kappen erop zitten dus dat duurt wel ff...

Hier de pic:

http://img222.exs.cx/my.php?loc=img222&image=velgenenrs24sf8ss.png

Binnekort hoop ik wat aantrekkelijkere foto's te hebben 8P

Ben ook ff bezig geweest met de radiateur, ik heb 2 std runner rads, die niet helemaal lekker uitkwamen, 1 Speedfight rad, en een rad va nee nmini cooper.
Die van de cooper kan ik zo en zo niet kwijt, als ik me kappen erop wil hebben, dus ben nog een beetje het een e nander aan eht uitvogelen voor het koelsysteem. Bij een runner is dat in ieder geval zwaar kut i.v.m. ruimte :X .

Dennis

Redelijk :X

Radiateur hangt, en frame is weer kaal, wat een klere werk :X

Blokje en cilinder heb ik nog steeds niet terug, maar verwacht vandaag of een deze dagen een redelijk grote bestelling binnen te krijgen.

Zal binnekort dus weer een mooie update doen.

Dennis

Ik ben echt zeer benieuwd hoe hard dat ding gaat knallen en ik neem aan dat je wel een keertje op het industrie terrein in soest komt zodra die een beetje loopt ...

Veel succes er nog mee dennis wordt wel wat

MHR D.H. Tuning said:
Redelijk :X

Radiateur hangt, en frame is weer kaal, wat een klere werk :X

Blokje en cilinder heb ik nog steeds niet terug, maar verwacht vandaag of een deze dagen een redelijk grote bestelling binnen te krijgen.

Zal binnekort dus weer een mooie update doen.

Dennis

Komen mijn spulletjes ook aan die ik hard nodig heb :) , ik heb je het nr van dynojet gegeven dus snel maar ff bellen hoe het staat met de cilinder en het blokje *D

Is goed, zie je zondag! :* Maar overleef eerst zaterdag maar })

spulletjes, gewoon wat zooi o.a:

Wingbell
Polini Koelvin ding
VL13
Olie
Vertanding
en volgens mij nog wat kleine zooi zoals, trekveren, bougietjes etc.

Als ik het blok terug heb is het een kwestie van opbouwen en afwerken, maar bel morgen ofzo wel ff naar goes om te vrgaen hoe het ermee staat. Zal ook ff proberen foto's weer up to date te krijgen!

Kleine update:

Ik heb van de week wat spulletjes binnen gehad.

Zooitje bij elkaar:

wue08195.jpg

Ook heb ik vandaag met Tino gesproken, en het enige wat ik kan zeggen is dat het waarschijnlijk snel klaar zal zijn. Het duurde wat langer doordat er natuurlijk het een en ander gedaan moet worden voor de SOBW mannen :).

Donderdag weet ik dus meer van het blokje en de cilinder.

Dennis

Sow dan pics werken weer!

Maar zie alleen 1 grote verandering!

Het frame gaat tegenwoordig niet meer rood door het leven. :X

Het is in de tussentijd geschuurd en zilver gespoten.

Okee dit keer een iets grotere update:

Nieuwe 2005 looks })

Ik heb het een en ander veranderd aan het frame en aan de kleur.
Frame was eerst rood, maar daar hoefde je maar een tikje tegen te geven en het liet los, nu is het flink in de grondverf gezet en in meerdere verschillende lagen gespoten. Het frame is nu dus zilver/mettalic/grijs achtig :rolleyes:

Ook is het frame aardig gecleand van overtollige bende.

Ook zit de speedfight rad nu als een huis, eerst had ik flinke problemen met de plaatsing van de rad, maar nu zit hij naar heel wat gezeik, gescheld en gekloot op ze orginele plek.

Nou hier de pics dan maar!

koA51159.jpg

mCl51344.jpg

as551524.jpg

jlA51766.jpg

Back