This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Gilera Runner project

Ben dus op Best geweest en het was er best... :X

Wat aardig gezellig, flink mensen gezien en gesproken, aardig wat gesprint. Ding liep niet echt denderend maar beter als voorheen!

Zo stond het erbij:

the group:

Als iemand nog pics of movies heeft van het gevaarte posten maar!

Dennis

Hijs vet hoor, de replica staat hier in de schuur

jammer dat ik niet kon, anders konden we mooi ff vlammen

Leuk je ff gesproken te hebben , Dennis . Volgende keer gaan we ff samen vlammen , als ik me scooter weer bij me heb .

Puma Runner said:
ejj hij stond er goed bij

Thanx :* , maar ik heb dat ding van jouw wel zien staan, maar ik kon de bestuurder niet vinden :X , anders hadden we ff kunnen meeten, de volgende keer moeten we dat maar ff regelen!

Dennis

BT said:
Leuk je ff gesproken te hebben , Dennis . Volgende keer gaan we ff samen vlammen , als ik me scooter weer bij me heb .

Dat doen we zeker! Toen je mij zag was het echt zo van +ralf+ , hehe..

Spreek je

Dennis

Denk trouwens dat de vering van dat rooie autotje @ aftermeeting wel een beetje aan zijn einde is gekomen , van wie was dat ding eigenlijk?

Die moeten er ook op komen alleen, ik wil je over een tijdje pas aan het werk zetten omdat nu eerst de zomervakantie voor de deur staat en dat kost ook wat euro's, maar als het zover is heb je snel een pm inne :*

P.S. Neem aan dat ik het als een aanbod moet opvatten

Dennis

Hier nog een aantal pics van Best die ik tegen kwam:

@ partytent

Enzo runner en moi runner

Ik en enzo wachtend op sprint

Nog een keer

En tot slot nog een

Oooi

Dennis

EDIT: Let BTW niet op onze waakhond a.k.a The ALTO Killer..

Heey citta-man
Ik hoorde pas na de aftermeeting, dat jij Dennis was, de gast die me altijd hielp met contactpuntjes afstellen over MSN vroegah 8P Mja...weet ik dat gelijk voor de volgende keer!

Pronk said:
Heey citta-man
Ik hoorde pas na de aftermeeting, dat jij Dennis was, de gast die me altijd hielp met contactpuntjes afstellen over MSN vroegah 8P Mja...weet ik dat gelijk voor de volgende keer!

Zo leer je nog is iets

Dennis binnenkort gaat ie hard vlammen!!! })