Fun / Shit topic #5!

Status
Not open for further replies.
shit : morgen examen psychologie
Fun : morgen laatste examen
Fun : Macbook Po 13" Besteld
Fun : nieuwe EVO cilinder binnengekomen
 
Fun: Laat heel dienblad over m'n blouse kiepen @ work
Fun: iedereen lachen
Fun: mooie vrouw hielp me wel effe met m'n natte zooi droog te maken
shit: zit dus met een bier-blouse & kruis terwijl ik tot 24u moet

-:-
 
:O
Shit: ambulances en politie voor me deur om 20:30
Shit: Buurvrouw blijkt gesprongen/geduwt/gevallen van 4e etage
fun: rtvwest & sbs op me balkon verslag maken :p
 
attachment.php
 

Attachments

  • achter.JPG
    achter.JPG
    43.2 KB · Views: 722
FUN: Dinsdag (aankomende week dus), dag het circuit op met allemaal verschillende wagens, oa: Porsche cupracer, 130icupwagen en een formule ford!:W
 
Fun: Zometeen eerste dag stage bij de ABN. :)

Wat voor functie? Heb ook een half jaar lang stage gelopen bij de ABN..

In het begin als frontoffice-medewerker (klanten ontvangen etc, ontzettend kut werk) gelukkig al snel daarna naar diverse andere afdelingen gegaan..
 
Fun : vandaag in goes wezen karten
Fun : was weer lang geleden.
Shit : je mocht niet ''battelen'' met een ander, werd er gelijk gezwaaid met zo'n blauw inhaal vlaggetje :(
Fun : top dag gehad :W
 
Wat voor functie? Heb ook een half jaar lang stage gelopen bij de ABN..

In het begin als frontoffice-medewerker (klanten ontvangen etc, ontzettend kut werk) gelukkig al snel daarna naar diverse andere afdelingen gegaan..

Sales adviseur. Maar 1 dag in de week heb ik BUR en dan sta ik ook gewoon front office. ;)
Maar de eerste 2/3 weken sta ik waarschijnlijk bijna alleen maar front office.
 
Shit/fun : internet flipt em constant, elke website met wachtwoorden, moet ik ze constant opnieuw invullen. Ook al klik ik op onthouden :+
Fun : al klaar met werken voor vandaag 8) Weekend vieren
 
SHIT: reed met me snorscooter op fietspad maar hier hoorde je altijd al de tegels klapperen die los lagen
Nu is er blijkbaar 1 tegel zodanig omhoog gekomen dat ik er keihard opklapte en met me polsen op het stuur klapte bijna omver, en nu dus een deuk in me velg heb zitten en lekke achterband.

kut gemeente!
 
Shit : 70'r omgevallen , opgepakt , komt er een tsunami aan teer olie en benzine uit mn Zkap (?!!!!) stromen , op mn UGGs. Hele straat onder , broek onder , UGGS onder , Aerox onder
Shit : Op de andere aerox naar mn werk
Shit : Net van de tandarts af , verdoving moet nog 2 uur uitwerken
Shit : Mis een kies , kan NIETS eten
Shit : Maar even de medeeigenaar van de 70'r gebelt , heb meteen zn vakantie verneukt.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top