This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun / Shit topic #5!

Status
Not open for further replies.
Fun: Eredivisie begint weer.
Fun: Dalijk wat vakantiegeld beuren bij ons oma
Shit: Nog 2 en halve week voordat de scooterboer weer open is.
 
Ow ow ow nicolas, slijmen bij de docenten om extra punten te sprokkelen of een nieuwe herkansing?

P.S. sorry dat ik niet meer gereageerd heb op je mail voor nieuwe horloges. Ik moet het dit keer aan mij voorbijlaten gaan..
Haha, gelukkig het is een officiele regeling dat wanneer je 6 maanden studievertraging oploopt door één vak je een extra herkansing mag aanvragen

Geen probleem met die horloges hoor, je bent niet de enige
 
Fun/shit: Belde me ma op, vertelde ze me dat me broertje een tel rekening had van 700eu voor het gebruik van internet!! Maar geloof nooit dat hij zoveel op zn mobiel internet. Hoop dat het en foutje was of dat er nog iets geregeld kan worden:X

ik vind dat toch wel zo verneukt en oplichterij dat mobiel internetten, voor 700 eu als dat serieus zo is dat je niet ff tussen tijds een bericht krijgt ofzo je hebt nu al voor 100 eu ofzo op internet gezeten.

al die jonge kindere die internetten maar raak op die dingen de 1e maand en daarna rekening dat kan toch niet???
 

Oftewel: Eigenlijk ben ik een lamme zak die gewoonweg te beroerd was om serieus te leren voor dit tentamen. Wilt u mij nog één kans geven, zodat ik het nu misschien wel haal? Het liefst het oude tentamen van de laatste keer, dan wil ik daar best 5 minuten naar kijken.

:*
 
Fun: vermaakt vanacht,
Fun: Nachtje door gegaan.. ALWEER 8P
Fun: al vanaf donderdag vakantie aan het vieren , elke avond lam en smiddags beginnen
Fun nog 2 fucking nachtjes dan naar Beijing :W
Fun: Plezier gehad vanacht/vandaag met 2 dames
 
Fun : Zometeen piercing erbij !
Shit : Tunnel mag niet groter
Fun : Who cares , zometeen nieuwe piercing erbij :'D
Fun : Morgen is het vriendje er weer
Fun : Zometeen bij de Ikea onnodige kamer spullen inslaan
Shit : Bijna operaties >< Nog 10 dagen.
 
Fun: Vakantie
Shit: Verveel me
Fun/Shit: Heb zin om geld uit te geven
Fun: Dinsdag op vakantie
Shit: Kost weer veel geld
 
Status
Not open for further replies.