Fun / Shit topic #5!

Status
Not open for further replies.
Fun: Zometeen adidasvest ophalen , vanavond legaal 2 uur lang mensen in elkaar rammen , ookwel boksen.
Shit : Nog 4 dagen mn vriend missen , koppijn.
 
Shit: Word schijtziek van al die telefoon menu's. :X En heb er nog een aantal te gaan ook ivm adreswijziging. x|
 
Ik hoef nu ook maar 4 dagen te werken in 3 weken tijd. Verveel me een ongeluk. Denks ff jobhunten.

Net afgestudeerd, maar ik ben ook in een zwart gat terecht gekomen :z. Je gaat je ook zwaar nutteloos voelen dan. Tevens is bedrijf waar ik bijbaan heb ook nog eens twee weken dicht. Gelukkig morgen en vrijdag bij mn pa beunen.
 
Ik zit eraan te denken om nog ff snel een maandje in het buitenalnd te gaan werken. Heb nog wel wat handige contacten aan de costa en in Chersonissos, Sunny-Beach en zuid frankrijk.
Stukken beter dan de hele dag rondrijden in een bussie.
Ondertussen maar kijken naar studies om de tijd te vullen:#
 
Fun : Boksen ging goed
Fun : Leraar zei dat k killing bezig was
Fun : alle agressie eruit geslagen
Shit : een soort van periodieke parkison :'] trillende handen door t slaan
Shit : Geen btg meer ><
 
Fun: Ruzie met dinnetje
Shit: Ruzie met dinnetje :(
Fun: ze smsde dat ze met me oud wil worden 8P
Fun: terug gesmst dat ze dat toch wel kan vergeten.. ze is gvd 17 :P
 
Ik weet dat ik lelijk ben maar je mag me best aanspreken dan hoor :P
( ok het regende wel hard.. :P )
me kindjes moesten fietsen en had daar een post :P

Ik reed niet, en was aan het werk. Beetje raar als je baas naast je zit, en dat je dan even bij een forummer langs gaat :D. Het regende ook goed hard ja, en je stond op een wazige plek. Als je er nou naast had gestaan had ik mn raampje wel even open gegooid. :p
 
boeiend :P
wat een ruk weg daar heen trouwens allemaal flitsers :P
[ir]http://forum.scooterforum.net/forum/attachment.php?attachmentid=25618&stc=1&d=1248904380[/ir]
 

Attachments

  • IMG_0280.jpg
    IMG_0280.jpg
    676.5 KB · Views: 162
Status
Not open for further replies.
Back
Top