This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun / Shit topic #5!

Status
Not open for further replies.
Haagse, dat is idd een kut weg! Vroeger stonden er nog geen flitsers en kon je daar heerlijk blaaaazen
 
geen idee maar ik herinner het me net, was aant rijden of burnen ofzo en had niet eens op mn temp meter gekeken, en toen opeens dacht ik er aan, en toen was die 199 graden, maar hij deed het nog wel

misschien komt t omdat die altijd naast mn bed staat
 
Niet eens naar Heurn?
Blijf je wel werken in hhw? En school ook?

Ik heb geen petjes/bontkraag/vespa, dus heb niks in Hoorn te zoeken. :*
Voor de rest blijft alles ongeveer hetzelfde ja, woon er inmiddels al 3 maanden hoor.
 
Fun : Weer btg
Fun : Lekker weer
Shit : Zometeen fotograferen met n klootzak ><
Shit : luiheid
 
Laine, je komt uit "roffa" (j3weEt) toch? Ben je net zoals Kenzie een echte hollywood gangster? :+




:*
 
Shit; brief schijven aan de examencommissie van de faculteit der sociale wetenschappen
Fun; zinnen maken als: In een uitvoerig gesprek met cursuscoördinator dr. Siebers na de herkansing is mij duidelijk geworden dat mijn benaderingswijze richting dit tentamen niet aansloot op de verwachtingen die horen bij deze cursus. De kennis die ik heb opgedaan tijdens dit gesprek doet mij er zondermeer van overtuigen dat een mogelijke extra herkansing voor het schriftelijk examenonderdeel uiterst succesvol zal zijn.
 
Ow ow ow nicolas, slijmen bij de docenten om extra punten te sprokkelen of een nieuwe herkansing?

P.S. sorry dat ik niet meer gereageerd heb op je mail voor nieuwe horloges. Ik moet het dit keer aan mij voorbijlaten gaan..
 
Shit: alweer 10 dagen in Indonesie voorbij
Fun: Nog 2 weken te gaan:W
Fun/shit: Belde me ma op, vertelde ze me dat me broertje een tel rekening had van 700eu voor het gebruik van internet!! Maar geloof nooit dat hij zoveel op zn mobiel internet. Hoop dat het en foutje was of dat er nog iets geregeld kan worden:X

Fun: Teveel spullen gekocht hier!
Shit: Mag maar 30kg meenemen....
 
Status
Not open for further replies.