This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Maar dit ging dan over Android vs Apple waar Windows volkomen buiten staat.

Mensen moeten eens niet zo tof doen met hun Apple meuk en toegeven dat er ook nog betere producten te koop zijn. En dan heb ik het niet over Apple/Windows.

Tof doen?

Geen last van kinderer die buiten aan 't spelen zijn op die christelijke tijdstip?

Fun: Nieuwe versie van forum is gelukt, upgrade komt binnenkort
Shit: Werk voor mij

Fun: gisteren cijfer terug gekregen voor Master's thesis en vandaag cijfer voor laatste course.

Resultaat: Cum Laude afgestudeerd voor Master @ Maastricht University, School of Business and Economics.

:W

fun: om 6 uur richting mechelen gegaan voor polesoccer competitie.
shit: kom er pas achter dat er 2 verschillende plaatsen mechelen zijn, als ik in zuid limburg ben en naar belgie moet.
shiit: van de eene mechelen naar de andere mechelen 1,5 uur

fun: op naar huis dan maar weer

fun: 24H van Le Mans
fun: over buurman die met de elec. heggenschaar zijn snoer doorzaagd
fun: niet in de gaten hebben dat zijn snoer kapot is
fun: strax maar weer is even cafe in_

Shit: Van de week heeft moeder met de elektrische buxusschaar even in haar vinger gesnoeid, kon even mooi gehecht worden in het ziekenhuis.
Shit: verzekering snapt niet dat je een 2e auto hebt gekocht. Staat in mijn nieuwe polis dat de auto met kenten xx-xx-xx de auto met kenteken xx-xx-xx vervangt. Stelletje dwalmen daarzo zeg. Ik heb gisteravond maar een e-mail geschreven hoe het in elkaar steekt.

Status
Not open for further replies.