This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #18

Status
Not open for further replies.
Fun: het weer van vandaag.
Fun: De middag maar op het terras doorgebracht.
Fun: Net heerlijk getrained.
Fun: Zo kaartje voor schuurfeest halen :+

Fun: dalijk feestje
Shit: thema is woodstock/hippie, heb echt een hekel aan verkleden

Van jouw posts hier op het forum kreeg ik de indruk dat jij van jezelf al zulke kleding droeg (dwz zon type bent), dus dan hoeft er niet verkleed te worden. Of heb ik dan echt een misvatting te pakken ?

Van jouw posts hier op het forum kreeg ik de indruk dat jij van jezelf al zulke kleding droeg (dwz zon type bent), dus dan hoeft er niet verkleed te worden. Of heb ik dan echt een misvatting te pakken ?
Ik vraag me af of ikhier wel serieus op moet reageren ...
Maar dat hebben anderen er van gemaakt.

Het is afgaand op je opvattingen over bepaalde gebeurtenissen en nieuwsberichten en ideeen, en niet stekend bedoeld, maar wel met een stukje humor bedoelt natuurlijk

@ lodewijk: laten we het daar maar op houden Een ander mag denken wat hij of zij wilt, wij kennen Kenzie ook als de jongen van de achterbank:+

Shit: leverancier van de grafsteen die bij het graf van mijn oma geplaatst zou worden met nog meer natuurstenen dingen om het graf heen is failliet. Uiteraard is het al betaald maar omdat 1 ding niet leverbaar was duurt het al zo een lange tijd. Hopen dat we iig die steen, die al gegraveerd is, nog kunnen krijgen. Dan hebben we nog iets. Nu is het bijna respectloos om het graf zonder steen of iets anders met de datum en naam erop te zien.

Fun: Lekker weertje!
Fun: In t-shirt naar de supermarkt. Werd wel raar aangekeken :+
Fun: Weekend
Shit: Morgen nog paar uurtjes werken
Shit: Om half 7 al
Shit: Dus om half 6 m'n nest uit x|

Och, zo liep ik vorig jaar met 16 graden en zonnetje al in korte broek over de hoofdstraat en werd aangesproken dat het nog geen zomer was.
Fun: Net weer heerlijk onder de zonnebank liggen bakken :W
Shit: 9Gag verpest ;(

Last edited:
@9gag?

edit: in elk geval verschikkelijk al die nederlands die erop zitten met hun groep 3 niveau Engels :x

Last edited:
Shit: Uitvoering met de muziekvereniging vanavond. Optreden dus.
Fun: ik ga niet, geen zin om in de belangstelling te staan en al dat overdreven "nette" gedoe.

Is dat niet een van de redenen dat je bij een muziek vereniging zit? Kan het fout hebben natuurlijk.

Fun: vanavond schuurfeest
Fun: ik voel al weer dat ik me ontzettend ga misdragen
Shit: zal morgen wel een flinke kater hebben :+

Is dat niet een van de redenen dat je bij een muziek vereniging zit? Kan het fout hebben natuurlijk.

Nee, ik speel muziek omdat ik dat leuk vind om te doen. Maar optreden heb ik sowieso al een hekel aan, maar deze x is het nog allemaal even anders.
3 weken terug nog 2 stukken gekregen die ook maar even er tussen moesten komen. Dat lukt dus nog niet om die foutloos te spelen en ik ga niet voor lul staan op een podium. En zo zijn er nog meer dingen. Ik zit 12,5 jaar bij de vereniging maar jubilarissen worden niet gedaan. Het thema staat me niet aan. Sinds kort, ook 3 weken trouwens, blijf ik ook bij de harmonie ipv alleen de slagwerkgroep en het jeugdorkest maar ze verwachten gelijk dat ik even vrolijk alles mee speel. En als laatste kreeg ik nog een opmerking dat het hartstikke leuk is dat ik bleef maar niet in de weg moest lopen toen ik aan het opruimen was terwijl de anderen allemaal lekker aan de bar zaten. En zo is mijn zusje ook al meerdere malen aangevallen wat overigens niks met mij heeft te maken. Het is meer dan alleen in de belangstelling staan deze x. Dus zo doende heb ik vandaag besloten dat ze het zonder mij moeten doen terwijl ze me wel hard nodig hebben. Misschien dat ze zichzelf dan een x te rade gaan of er geen andere wind moet gaan waaien, ook naar nieuwe leden toe. Ik heb ook gezegd dat ik de nieuwe stukken afwacht en als dat me niet bevalt ik er helemaal mee kap. Misschien maar eens kijken bij een andere vereniging waar het allemaal wat gemoedelijker is.

Zo moest er even uit

Ok ja vroeg het me gewoon af

Ik snap je reactie wel, het is namelijk iets wat er bij hoort en dat weet je als je lid word van een vereniging.

Nog een aanvulling:

Iemand die van een arts niet meer mag spelen maar wel tijdens de uitvoering mee doet krijgt geen bedankje. Leden die mee hebben geholpen met het organiseren worden in de schijnwerpers gezet krijgen een bos bloemen en een cadeaubon van 100 euro maar geld voor nieuwe instrumenten is er niet. Het is allemaal zo krom als het maar kan. Ook is het maar gewoon een dorps vereniging die nog niet eens op een hoog niveau speelt of ook landelijk speelt en dan komt er een beveiliger die ingehuurd is mij de les lezen en vragen om een bandje wat ik in mijn portomonee had zitten, sodemieter toch op. Als het zo moet hoeft het van mij echt niet hoor.

Soms heerlijk om je even te uiten op een forum. Volgende week bij het bestuur, eens kijken hoe ze reageren:#

Status
Not open for further replies.