Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Hoe willen ze trouwens bewijzen dat je gereden hebt? Want dat deed je niet.. Vrienden als getuige? Je stond bij een kroeg buiten? Camera beelden?

Nee, geen camera in de buurt helaas.

En ik liep weg, maar er stonden nog mensen voor me hun fiets enzo te pakken, en toen ben ik op de scooter gaan zitten tot iedereen ze fiets had gepakt.
Heb het gas niet aangeraakt, en wou net weer afstappen om verder te lopen...

En daar heb ik de kans niet meer voor gekregen.

Dat is dus het vervelende aan het hele verhaal.

-

En als het zover komt heb ik +/- 5 man als getuige..

Echter is het ook 4 agentjes tegen natuurlijk.

Die agenten hoeven niks te bewijzen hoor als er in het pv staat hij reed... dan moet jij bewijzen dat het niet zo is ;) (en dat is heel lastig)

Zij hebben een eed afgelegd en hebben.. Leugen + Ambtseed = Feit ;)

Klopt.

Maar zoals ik al zei, ik moet ervoor naar de rechter, dus zie het wel.

Het is de eerste keer dat ik met alcohol iets te maken heb, dus hoop dat het meevalt.

Had wel al gelezen dat je met een AM rijbewijs geen punten hebt (correct if wrong), en je ook die cursus niet hoeft te volgen..

Nou kijk, als ik nou met me dronke kop rond aan het rijden was, oké.

Maar ik heb gewoon echt niks gedaan m.b.t. de alcohol.
Dat ik hem daarna de ** in heb gescholden, oké.

die heb je mooi laten lopen.. achja innerlijk is niet te zien ofcourse

Ik heb niks laten lopen hoor, heb mn uiterste best gedaan. Maar ze voelde gewoon echt niks meer. Nouja, in het begin dacht ik misschien dat dat lag omdat ze nog met haar ex in der hoofd zat, maar ze zegt dat dat nu niet meer zo is en ze voelt nog steeds niks meer voor mij dan vriendschap. Jammer dan. Hebben het er gisteren een hele tijd over gehad en ik accepteer het nu ook. Dat was een week geleden anders.

Aha de friendzone dus. Meestal kom je daar nooit meer uit :+. Het is wel moeilijk om te vertellen dat je niks voelt voor iemand als het omgekeerd wel zo is.

Ja zo kun je het idd noemen :P Maar ben dr nu ook niet kapot van ofzo. EEn tijd terug zei ze het ook al enkele keren maar ze liet daar tegenover ook weer merken dat het niet zo was, dus was beetje verwarrend.

Maar onze vriendschap stond echt op breken, en dat wilde we allebei niet. Dus vandaar dat ze even een paar daagjes rust wilde. Vrijdag weer contact opgenomen en goed erover gepraat, en hoe het zit enzo, en dat ging heel goed. Ik het t nu geaccepteerd en nou mijn gevoelens nog wegwerken.

Maar ik denk dat dat wel gaat lukken, juist omdat ik t nu wel goed vind zo. Beter haar als goede vriendin houden, dan helemaal niets !

Haha echt hè. De term vriendschap wordt snel te voor schijn getoverd, terwijl daar toch niets meer van komt :D

Ja dat is ook wel zo hoor en denk dat dat in dit geval niet anders is :P Achja we zien wel wat er gebeurd ;)

We wilden weg gaan, en ik had geen zin om hem te duwen.
Maar na 5 meter werd ik al aangehouden..

Daarbij was ik ook echt niet van plan om erop te rijden, ik was op de scooter erheen, en zou hem dan bij een maat achter laten die avond.
Aangezien die hem vandaag even nodig had.

Als ik scooter rijd drink ik zowieso niks, of ik laat de scooter staan als ik naar huis ga.

-

Maar goed, laat het allemaal maar even over me heen komen en zie wel.

Je bestuurd een motorvoertuig, of je er nou op rijd of naast loopt met lopende motor. Toch? :p

case closed.

Last edited:
Ook wel grappig altijd naar mate je meer vraagt om dingen, Dat er dan steeds een waziger verhaal ontstaat :p

Eerst 5 meter gelopen met scooter en gas gegeven.
Daarna is het er op gezeten en het gas niet aangeraakt

Zowiezo ben je gewoon kansloos als je terug loopt met een lopende scooter. en iedereen wijsmaken dat je niet wou gaan rijden.
Als die politie er niet was geweest was je waarschijnlijk zo naar huis gereden.

Gewoon lekker je eigen fout accepteren en boete betalen.

Shit: pff lang dagje erop zitten.
Fun: Morgen eindelijk een keer vrij :)

Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back