This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Dus na 4 jaar en meerdere contracten verder kondigen ze even een paar uur voor je naar huis mag aan dat je de volgende dag niet weer hoeft te komen?

Wat voor een knakenbaas is dat dan die zo met zijn personeel om gaat.

Daar zou ik het niet bij laten zitten indd! Mits je er werk van maakt valt daar nog wel wat uit te halen volgens mij hoor!

En anders paar straatstenen door de ruiten:W Laat 'm de tering krijgen!

Dus na 4 jaar en meerdere contracten verder kondigen ze even een paar uur voor je naar huis mag aan dat je de volgende dag niet weer hoeft te komen?

Wat voor een knakenbaas is dat dan die zo met zijn personeel om gaat.

Mn baas is een asociale lul, rest van t team is tof.
Heb t al vaker op gare manieren met personeel zien eindigen.

Niet om je te bashen ofzo, maar waarom laat jij je 4 jaar lang afschepen met een hulpcontract?

Niet om je te bashen ofzo, maar waarom laat jij je 4 jaar lang afschepen met een hulpcontract?

Vond t in te begin wel best, zat nog op school enz. Later gaan zeuren om vast contract etc. dit is t resultaat na t 2e contract

Shit: HONGERRRR
Shit: gister 14uur gewerkt, 11uur thuis
Shit: Vanochtend weer 5.45 de wekker, maar was vanaf 4.30 wakker door tering harde klappen van 't onweer en de regen. Ging ECHT hard hier.
Fun: Vanavond pokeren tot +-02:00
Shit: Morgen weer 6.15 de wekker!

En ik haaaat vroeg opstaan;(

Edit: En zaterdag avond catering voor 80 man, barbeque´n;(

Last edited:
Shit : Spierpijn is nog erger geworden.
Shit : Nu weer anderhalf uur trainen
Fun : Vanavond even langs mn vader
Shit : Morgen werken

Shit : Spierpijn is nog erger geworden.
Shit : Nu weer anderhalf uur trainen
Fun : Vanavond even langs mn vader
Shit : Morgen werken

Niet TE doen he, Volgens mij doe je iedere keer ongeveer t zelfde? cardio etc.
Als je nu weer exact t zelfde gaat doen / of je gaat weer dezelfde spiergroepen gebruiken dan ben je alleen maar bezig met overbelasting

Nee net iets anders gedaan, maar mn benen worden gewoon heel erg belast. Ben van niks naar ineens heel intensief gegaan.

Fun: http://forum.scooterforum.net/forum/f33/foto-van-jezelf-topic-16-a-196280/index20.html

Shit: Koptelefoon voor de zoveelste keer kapot gegooid omdat ik voor de zoveelste keer een bullshit misser had met CoD mw2 en vervolgens weten hun mij binnen 2 seconden te vinden met een headshot :L. Morgen maar weer lekker aan elkaar tapen.
Fun: Mensen die me raar aan kijken als ze langs mijn huis lopen en ik zit te vloeken en te tieren :#

Last edited:
Fun/Shit: Duidelijkheid mbt dat meisje waar het hier laatst over ging

Weet nu iig hoe het zit en heb het geaccepteerd (heeft NIETS met die ex te maken, moge dat duidelijk zijn).

Vind t verdomme wel heel jammer hoor..

Nu nog het van me af gaan zetten

Status
Not open for further replies.