This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Klinkt hard, maar lekker links laten liggen. Meisjes vertellen vaak niet de waarheid et dit soort dingen. Kans is groot dat het met haar ex meer is dan ze verteld, waarom zou ze anders nu geen vertrouwen meer hebben zoals vroeger? Ik snap ook best dat het moeilijk is om zo iemand los te laten, maar met dit gezeur schiet jij ook niks op.

Mja wil het nu nog niet opgeven. T/m vrijdag ong wil ze eventjes niet praten enzo. Die rust en mogelijkheid geef ik haar (heb wel gezegd dat ik dat helemaal geen strak plan vond) en daarna maar eens afspreken en goed praten.

Shit : Vader die ook leuk op facebook zet dat ie onderuit is gegaan met zn motor. Echt heel fijn die social media.
Shit : Moeder die meteen begint te ranten dat het te gevaarlijk is en dat hij te oud is ervoor haha

Last edited:
Mja wil het nu nog niet opgeven. T/m vrijdag ong wil ze eventjes niet praten enzo. Die rust en mogelijkheid geef ik haar (heb wel gezegd dat ik dat helemaal geen strak plan vond) en daarna maar eens afspreken en goed praten.

De reden dat ze tot vrijdag wil wachten is zodat ze kan kijken of ze nog wat met haar ex kan doen.

Sorry.

Shit: 40 graden in m'n kamer
Shit: ben dus nog steeds wakker
Fun: wekker gaat straks niet
Fun: word al licht
Fun: nieuwe collega's

Lijkt me duidelijk, die word donderdag vol geblubberd tot aan het randje

!

Milv laat haar nou gewoon dood gaan, ze blijft het niet voor niks zo lang uitstellen..
ze zag jou wellicht als leuke tussentijdse vervanger tot die ex weer jeuk kreeg, dat is nu het geval en heb ze niks meer aan jou..

Shit: Komt hier een lucht aanzetten Denk dat de pleuris straks uitbreekt.
Fun: Even de auto onder een afdakje parkeren, geen zin om deuken van hagelstenen in m'n dak te hebben:X

Ik zie m ook.. behoorlijk zwart achter Delft richting Zeeland.. we gaan zien of ik straks een Cupra poffertjespan heb 8)

Ik zie m ook.. behoorlijk zwart achter Delft richting Zeeland.. we gaan zien of ik straks een Cupra poffertjespan heb 8)

Vanmiddag m´n verzekering voor de Punto afsluiten. Gelijk storm en hagelschade goed afdekken:+. Hoorde mensen al over hagelstenen van 3cm. Lekkere tankstation-gossip:+.

We'll see...

Dat komt vanmiddag ws pas, ik zit in zeeland en daar hebben we die buien al gehad. Nu weer redelijk rustig, zaten wel leuke flitsen en harde knallen tussen

Had achter me zon en voor me een grote zwarte rand van wolken waar dikke flitsen uitkwamen, zag er wel tof uit :W

Status
Not open for further replies.