Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Zal wel e.o.a. vechtkunst zijn denk.

Bij het typen hoopte je gewoon dat er iemand ging vragen wat het was;(:*

Haha nee dat is gewoon heel snel gegaan hoor dat typen met mn telefoon.
Zal vast wel iets zijn wat jullie niet kennen, net zoals ik Nick 293830x heb moeten uitleggen wat omhoog schijten betekend en hij t nog niet snapt. Maar dat is echt iets Rotterdams en dat snapt een Amsterdammert niet :+

Mi gaddo is gewoon een soort my god, hoor t bijna iedereen hier wel zeggen:+ Dat niemand ook die link legt :p.

Fun : Ga helemaal stuk om de #verplichtnederlandstalig trend op twitter.

shit: vrouwtje naar de airport gebracht.. gaat 2,5 week op vakantie in NL :)
shit: koffer 1 kilo te zwaar.. wat kost 1 kilo overgewicht? 100USD!!
Damm.. Haal de laptop er maar uit en als handbagage dan..
koffer opnieuw wegen en dan 4 KILO minder wegen... Uhh KLM... volgens mij klopt jullie weegschaal niet..

tis mn chick nog niet eens, dat is het ergste, maar ja, heeft wel met haar te maken. word er godverdomme niet goed van he, tering zeg

Tis allemaal kut, ene keer zegt ze dat het niks uit haalt en wil ze alleen vrienden zijn, andere moment geeft ze me toch weer n beetje hoop. Spanningen liepen hoog op vanavond en ze zei dat ze even een paar daagjes rust wil, tot vrijdag ofzo wil ze me niet spreken. Ben er kapot van, dit had ik nooit willen laten gebeuren.

En t kutste is dat ik helemaal gek ben van dat wijf, en ik weet zeker als ze het een kans geeft dat het iets kei moois kan worden. Maar oa door problemen uit t verleden is het moeilijk voor haar. En ik geef toe ik ben ook verre van perfect, maar zij heeft ook minpunten en die neem ik ook voor lief. Ik heb dr alles aan gedaan zo goed mogelijk voor haar te zijn, maar alles word alleen maar minder.

En ik kan niet eens iemand fatsoenlijks bereiken om er mee over te praten

met wie we hier de tent runnen... :D
270175_212102802165191_100000964196248_563102_4194717_n.jpg

hoop dat het werkt zo...
http://www.facebook.com/video/video.php?v=212103722165099&comments

En ik geef toe ik ben ook verre van perfect, maar zij heeft ook minpunten en die neem ik ook voor lief.

Niemand is perfect melf16, als je samen maar 100% bent :),

maar het moet wel van 2 kanten komen.. als er 1 niet wilt... Het is kut.. maar je leven gaat door! :-:

Eerst verteld ze het wel zo mooi dat ze nog met dr ex in der kop zit, nu zegt ze dat die eruit is, maar dan nog is er iets niet goed.

En ze zegt dat ik het tijd moet geven, dat doe ik, en dan is het ook weer niet goed.

Donderdag komt die ex bij haar langs, puur vriendschappelijk zegt ze, effe bijkletsen. Die gast hoeft ze kop hier niet meer te laten zien iig, moge dat duidelijk zijn.

Vertel dr pas nog dat ik wouw dat alles was zoals het eerst was, gewoon gezellig, alles mag niks moet, beetje bij elkaar liggen op de bank enzo. Zegt ze als je daar vertrouwen in hebt komt dat terug.

Krijg je nu weer iets als dit. Mindfucken krijgt ze iig een 10+ voor.

Status
Not open for further replies.
Back