This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
o kut , editte hem zonder je post te lezen

Shit: Had een vriend opgebeld wat de plannen waren en hij ging naar de kroeg. En denk laat ik in 2 jaar maar weer eens naar de kroeg gaan want thuis zitten is ook weer zo. Ging die kut alweer naar huis

Last edited:
Feli Laine.

Fun: 2x blazen vannacht
Fun: Bij de 2e x had ik 2 bier achter mijn mik
Fun: mocht doorrijden, ik had wel verstandig nog 2 uur gewacht na het 2e biertje
Fun: goede waarschuwing om het voortaan bij hooguit 1 biertje te houden en dan nog te wachten voordat ik ga rijden.

Ik vind het overigens wel goed dat ze dat doen, liever dat dan dat ze in de bosjes staan te lazeren. Overigens drink ik niet of hooguit 1 biertje en wacht ik een uur voordat ik pas in de auto stap. Schrok best toen dat apparaat zo lang moest denken Goede waarschuwing om geen 2e biertje te accepteren de volgende x.

En een alcohol controle voegt tenminste wel iets toe aan de veiligheid op de weg.

Shit: Gisternacht moest ik omrijden om in Arnhem zuid te komen dus moest door Arnhem heen, rijd je met 70 achter andere auto's aan zie je opeens een mooie blauwe flits in je spiegel

Fun : Parkpop -- dus helemaal niet gegaan, naar mn nichtje geweest en nu n stuk fietsen (stiekem helemaal niet maar wijn drinken bij kir in de tuin :+)

Last edited:
Shit: Ziggo
Shit: 1 juni besteld, 27 juni nog niks verder. Hebben ze eindelijk wat opgestuurd, zit er geen modem bij.. WEER 5 werkdagen wachten. Helemaal fucking klaar mee wat een knakenbedrijf

Fun: vrij
Shit: weekend werken:+

fun: mooie lekkertje weer vandaag
shit: mag dus niet zonnen vanvwege antibiotica

kut dan maar fitnessen:+

Fun : zonnen in de tuin. Benodigde ijsklontjes aanwezig. Debiel warm.
Shit : zo mn eerste training mi gaddo.

Fun: Net telefoon gehad van mijn mentor: Geslaagd voor middekader engineering:W
Fun: Ook al meteen contract te pakken bij mijn stage bedrijf (machinefabriek):W
Fun: Eerst nog 4 dagen genieten van het weer:W:W:W

Fun: op defqon is me een baan aangeboden door een maatje van me
Fun: lijkt me wel wat vertegenwoordiger voor alarmsystemen, van de week even verder praten over hoe of wat
Heb er wel zin in

Shit: vak wat ik niet snap / extra lessen volgen enz
Shit: 4,3 voor toets..
Shit: 4,5 nodig
Fun: Deel 2 van dat vak snap ik weer mega goed -> 7.
Shit: daar heb ik nu niet zoveel aan...

Status
Not open for further replies.