[5th] Douwe Lets Hiv... 16 June 2011 #561 [5th]Nick said: Oooh snap, onze grote vriend is er ook Fun: Morgen bij Douwe bier drinken en kut roepen. Shit: Nog een dag werken Click to expand... :W
[5th]Nick said: Oooh snap, onze grote vriend is er ook Fun: Morgen bij Douwe bier drinken en kut roepen. Shit: Nog een dag werken Click to expand... :W
[5th]Nick The Bad Guy 16 June 2011 #562 [5th]Nick said: Nee helemaal niet! Hoe heette die kroeg ook alweer waar we toen echt 5x ruzie kregen op een avond? Click to expand... HAHAHAA
[5th]Nick said: Nee helemaal niet! Hoe heette die kroeg ook alweer waar we toen echt 5x ruzie kregen op een avond? Click to expand... HAHAHAA
125 Well-Known Member 16 June 2011 #571 Hehe weet ook nog wel dat we met een groep naar de Brothers waren geweest.. Dat was ook behoorlijk "rommelig"
Hehe weet ook nog wel dat we met een groep naar de Brothers waren geweest.. Dat was ook behoorlijk "rommelig"
Titus Mooiboii 16 June 2011 #574 Zijn ook nog eens in Hollywood geweest damn toen was ik 17 ofzo.. Jaspaa die boven lag te pitte en beneden als een gek stond te hakken
Zijn ook nog eens in Hollywood geweest damn toen was ik 17 ofzo.. Jaspaa die boven lag te pitte en beneden als een gek stond te hakken
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 16 June 2011 #575 Ook een keer in Holly geweest met Kenzie, wat een dramatisch volkje kwam daar zeg
Dirk. Well-Known Member 17 June 2011 #577 [5th]Nick said: Jup, Rumors! Click to expand... Haha, omg die tent ken ik ook nog wel. ::Michel:: said: Ook een keer in Holly geweest met Kenzie, wat een dramatisch volkje kwam daar zeg Click to expand... Say WHUT?
[5th]Nick said: Jup, Rumors! Click to expand... Haha, omg die tent ken ik ook nog wel. ::Michel:: said: Ook een keer in Holly geweest met Kenzie, wat een dramatisch volkje kwam daar zeg Click to expand... Say WHUT?
Marcel флоп т мг е)) 17 June 2011 #578 Titus said: Zijn ook nog eens in Hollywood geweest damn toen was ik 17 ofzo.. Jaspaa die boven lag te pitte en beneden als een gek stond te hakken Click to expand... Toen was Jaspa tog zo ziek van onze drank ? (Sonnema :+) Oh nee dat was Zwolle/ Leeren Sletjes
Titus said: Zijn ook nog eens in Hollywood geweest damn toen was ik 17 ofzo.. Jaspaa die boven lag te pitte en beneden als een gek stond te hakken Click to expand... Toen was Jaspa tog zo ziek van onze drank ? (Sonnema :+) Oh nee dat was Zwolle/ Leeren Sletjes
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 17 June 2011 #579 Dirk. said: Haha, omg die tent ken ik ook nog wel. Say WHUT? Click to expand... Ja i know