This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Wow Frank, sterkte!

Shit : Gister hier een schietpartij
Shit : Net hier weer een schietpartij

Terrorpics morgen!
Hopen dat ik door de nacht kom
Hoef gelukkig niet elk uur gewekt te worden.

Hoe kwam dat dan. Flink zuur iig dat je op zo een manier lang weekend moet hebben. Zal wel geen pretje zijn om te slapen. Beterschap iig.

Shit: Vorige week op het werk dood gegooid met dit nummer:

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=PBDl9NJapz8"]YouTube - ‪Monique Smit en Tim Douwsma - Één zomeravond met jou - Officiele videoclip‬‏[/ame]

En zat daarna ook continu in mijn kop. Denk je er eindelijk vanaf te zijn na het weekend kreeg ik hem net weer te horen...zit die er weer in x|

Nja kheb gister aardig lang wakker gelegen idd. Maar ging gelukkig wel.
Terror pic :W

[ir]http://a2.sphotos.ak.fbcdn.net/hphotos-ak-snc6/255075_1921118799401_1585000644_1811896_4960099_n.jpg[/ir]

Over een tijdje zal dat er zo uit zien

[ir]http://i52.tinypic.com/3519uft.jpg[/ir]

Die is ongeveer 1,5 maand oud, wel van een operatie.

Ja zal hoe dan ook litteken blijven maar ben geholpen door iemand van plastische chirurgie.
Ik moet ook terug om het te laten nakijken over 8 dagen.

Doe ze omdat dit in het gezicht is. Zijn ze wat voorzichtiger en hebben extra dun draad gebruikt enzo.

Shit: Morgen tandarts, hopen dat hij nog wat ken fixen
Fun: Dinsdag pas weer beginnen 8)

ehm omgeving prinsenlaan?

Yes, gister in mijn buurt zeg maar en eergister in Prinsenland

Fun : Werd ineens heel vaak door onbekend gebelt, dus k luister maar eens n keer mn voicemail terug, is het de politie! Ben uitgenodigd voor een intakegesprek *D
Fun : Eindelijk eens een keer wat positiefs.

Aah ok das beter ! Hadden ze op mijn knie ook wel mogen doen, die is echt nasty

Fun: net huisbezoek gehad van advocaat en tegenpartij.
Shit: sommige dingen nog bewijzen.
Shit: nou 3 jaar en 6 dagen geleden.
Fun: komt weer wat schot in de zaak
Fun: komt weer een voorschot

Fun: net huisbezoek gehad van advocaat en tegenpartij.
Shit: sommige dingen nog bewijzen.
Shit: nou 3 jaar en 6 dagen geleden.
Fun: komt weer wat schot in de zaak
Fun: komt weer een voorschot

Beter! Hier komen ze in augustus oid pas weer.

Thanks iedereen. Ben met die hond opgegroeid, kreeg haar toen k 5 jaar was en ben nu 19 dus de impact is erg groot.
Was er ook bij toen ze in werd geslapen, en hou t nu soms nogsteeds niet droog hoor.

Sterkte, ik ken t gevoel

Beter! Hier komen ze in augustus oid pas weer.

Hmm dat duurt nog ff.

Hier is het ook een tijd geleden dat er iemand hier is geweest.
Alleen in het begin meteen iemand hoe het toen in zijn werk ging enz.
Dat is al meer als 2,5 jaar geleden.

Nou wilde ze een huisbezoek doen omdat ze nog niet alles begrepen ofzoiets met schoolvertraging. en omdat het ook wel redelijk naar een eind aan het gaan is volgensmij.

Heb er nou ook nog steeds last van. ik werk in de horeca als kok dat is natuurlijk de hele dag staan/lopen.
En hij begon ook over een medische onderzoek/second opinion. Met als hoofvraag eigenlijk hoe het in de toekomst gaat worden met mijn enkel (blijft hetzelfde of wordt het erger ofzo) dat is ook wel beter voor mij dat ik dat binnekort dan allemaal weet.
+ speelt wel in je hoofd en die van je ouders van wat als het bijvoorbeeld over 5/10 jaar erger kan worden en ik dit werk niet kan blijven doen bijv.
Dan ben je wel de sjaak als daar niks over onderzocht is of dat alles al afgesloten is met de tegenpartij.

Maar gaat dus nog wel een tijdje duren

Last edited:
@ Leon

Ja precies, daar zit ik ook mee of ik het over 5/10 jaar nog wel kan. Kan ik dat niet ga ik liever nu al iets anders zoeken, als dat ik over 10 jaar weer moet omscholen.

OT

Fun: Net bij spuiterij langs geweest waar ik 3 jaar geleden stage heb gelopen
Fun: Eigenaar herkende me niet meer, spuiter wel

Fun: Waarschijnlijk gitaar daar laten spuiten
Fun: Dinsdag terug om te kijken of de kleur die ze dan moeten spuiten bevalt

Fun: Wss erg cheap een mega strak resultaat in een unieke kleur :W

@ Frank
Tanden komt helemaal goed hoor, mijn hele voorgevel heeft er ook al 2x uit gelegen. Nu niets meer van te zien

Status
Not open for further replies.