This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Fun/Shit Topic #15

Status
Not open for further replies.
Fun: er liepen 2 negers door mijn straat heen, 1 met een groene klikobak en een ander met een winkelkar. Wft moet je daar mee om half 1?

[ame="http://www.youtube.com/watch?v=37K_B-DurlQ"]YouTube - ‪Shopping Cart vs Garbage Can‬‏[/ame]

bijv..

Altijd kut, een huisdier in laten slapen! Sterkte!

Paar maanden geleden een kat in laten slapen, beestje stierf in m'n armen, zat te janken als een klein kind..Wat zo'n beestje met je doet...

Fun: bezig plannen fietstrip Parijs-Barca.
Shit: wat een takke-end. :+
Shit: veel te regelen, waaronder knaken. +pippi+

Altijd kut, een huisdier in laten slapen! Sterkte!

Paar maanden geleden een kat in laten slapen, beestje stierf in m'n armen, zat te janken als een klein kind..Wat zo'n beestje met je doet...

Thanks iedereen. Ben met die hond opgegroeid, kreeg haar toen k 5 jaar was en ben nu 19 dus de impact is erg groot.
Was er ook bij toen ze in werd geslapen, en hou t nu soms nogsteeds niet droog hoor.

Waar?
edit; waar in Z-Limburg?

We zijn eigenlijk overal wel geweest, Landgraaf, Heerlen, Kerkrade, Brunssum, Valkenburg Maastricht. Maar vooral tussen Landgraaf en Heerlen in, daar hadden we de 1e 3 nachten de tent gezet.

Thanks iedereen. Ben met die hond opgegroeid, kreeg haar toen k 5 jaar was en ben nu 19 dus de impact is erg groot.
Was er ook bij toen ze in werd geslapen, en hou t nu soms nogsteeds niet droog hoor.
Sterkte! Ik ben ook opgegroeid met
M'n hond.. Hij is nu 9 en mag hopen dat hij de 10 haalt want ik zie m met de dag achteruit gaan.

SHIT! afgelopen week home button van m'n iPhone kapot gegaan. Vandaag later repareren. Vent beld me op en zei dat het niet gemaakt is. Wel de 'stekker/connector vervangen. Ligt waarschijnlijk aan de USB aansluiting. Dat wilt hij wel vervangen maar dan moet hij alles uit elkaar halen. Ook is het risico dat er wat beschadigt of dat het niet lukt...
Fun: ik hoefde gelukkig niet te betalen voor die 3uurtjes

Status
Not open for further replies.