Vincent-Aerox Scooterloos 29 May 2011 #181 Wanneer ging je ook alweer naar Egypte op vakantie voor een week?
P Petrik. Well-Known Member 29 May 2011 #183 Wesking said: (k) Shit: net richting Schiphol aan de kant gezet door burger auto, boete 142eppo voor 22kmhs te hard :s Click to expand... Je bent toch 17?
Wesking said: (k) Shit: net richting Schiphol aan de kant gezet door burger auto, boete 142eppo voor 22kmhs te hard :s Click to expand... Je bent toch 17?
SuperCzT pssssht 29 May 2011 #184 Petrik. said: Je bent toch 17? Click to expand... er loopt niet alleen een snelweg naar schiphol :+
Haagze sf2 F0rum psycholoog 29 May 2011 #185 shit: ado wat doe je!! 5-1 voor en nu dit.. hoop nog op strafschoppen.. :X
Laine Leren Lenie 29 May 2011 #188 Fun : Suprise party was echt geweldig Fun : Broer die je vriendin zit te versieren :+ Shit : Spijt van de kapsalon afterwards haha
Fun : Suprise party was echt geweldig Fun : Broer die je vriendin zit te versieren :+ Shit : Spijt van de kapsalon afterwards haha
Haagze sf2 F0rum psycholoog 29 May 2011 #190 Dank u dank u dank u! Maar alle respect naar Groningen.. Damm ff een 5-1 achterstand weg werken! shit: 1 jaar in het buitenland, witte kerst missen, en feest bij ado missen :X
Dank u dank u dank u! Maar alle respect naar Groningen.. Damm ff een 5-1 achterstand weg werken! shit: 1 jaar in het buitenland, witte kerst missen, en feest bij ado missen :X
El-Toro Membert. 29 May 2011 #192 Niks van mee gekregen.. Wel Barca - man genoten van het spel van Barca
::Michel:: Arrrg, I'm a Pirate 30 May 2011 #193 Haagze sf2 said: shit: 1 jaar in het buitenland, witte kerst missen, en feest bij ado missen :X Click to expand... :henko: En allemaal heel leuk dat Ado door gaat naar Europa, maar alsof die het gaan redden
Haagze sf2 said: shit: 1 jaar in het buitenland, witte kerst missen, en feest bij ado missen :X Click to expand... :henko: En allemaal heel leuk dat Ado door gaat naar Europa, maar alsof die het gaan redden
PvdH Well-Known Member 30 May 2011 #194 Shit: hooikoorts Shit: dit jaar extreem Shit: neus blijft stromen Shit: ogen blijven jeuken Shit: mensen vragen of je aangekomen bent omdat ik zo'n dikke kop heb doordat alles opgezet is door de hooikoorts :X
Shit: hooikoorts Shit: dit jaar extreem Shit: neus blijft stromen Shit: ogen blijven jeuken Shit: mensen vragen of je aangekomen bent omdat ik zo'n dikke kop heb doordat alles opgezet is door de hooikoorts :X
Dirk. Well-Known Member 30 May 2011 #196 Fun: Gister laatste werkdag gehad @ bijbaantje. Fun: Nu welgeteld 2 dagen vrij voordat ik op mn nieuwe werk begin. Fun: Wel mooi weer!
Fun: Gister laatste werkdag gehad @ bijbaantje. Fun: Nu welgeteld 2 dagen vrij voordat ik op mn nieuwe werk begin. Fun: Wel mooi weer!
Martyn_ Well-Known Member 30 May 2011 #197 shit: bankpas geskimmed en rekening leeg getrokken fun: ik krijg me geld terug en de bank zoekt het maar uit
shit: bankpas geskimmed en rekening leeg getrokken fun: ik krijg me geld terug en de bank zoekt het maar uit