B Boyd Well-Known Member 21 March 2004 #63 Redelijk wat plaatsen omhoog gegaan volgens mij, heb echt een slechte start gemaakt 2 weken terug.
Mikkee.. GC Sjlet 21 March 2004 #64 scooterfreaks subleague staat ook hoger op de lijst :| die boudewijn2000 doet aan onze en aan sf.nl subleague mee ??
scooterfreaks subleague staat ook hoger op de lijst :| die boudewijn2000 doet aan onze en aan sf.nl subleague mee ??
Arnie Boinaarz 21 March 2004 #65 Gedeelde 10e plats voor mij in de subleague. Ben benieuwd wat de volgende race ons gaat brengen.
Menno Ralf Fanclub! 21 March 2004 #67 Ik sta nu 3e, gewoon beetje gokken, kan misschien maar 3 mensen uit de F1 opnoemen. Ik volg die shit nooit, maar doe wel altijd mee met de subleague.
Ik sta nu 3e, gewoon beetje gokken, kan misschien maar 3 mensen uit de F1 opnoemen. Ik volg die shit nooit, maar doe wel altijd mee met de subleague.
Ties Cornholio 21 March 2004 #69 Originally posted by Mike@HSC scooterfreaks subleague staat ook hoger op de lijst :| die boudewijn2000 doet aan onze en aan sf.nl subleague mee ?? Click to expand... Volgens mij kan je met meerdere subleagues meedoen, maja, geen idee wie die knakker is ofzo... Ik had niks veranderd aan m'n team en dat vertaalde zich in een erg matig resultaat... Meteen maar ff bezig geweest dus
Originally posted by Mike@HSC scooterfreaks subleague staat ook hoger op de lijst :| die boudewijn2000 doet aan onze en aan sf.nl subleague mee ?? Click to expand... Volgens mij kan je met meerdere subleagues meedoen, maja, geen idee wie die knakker is ofzo... Ik had niks veranderd aan m'n team en dat vertaalde zich in een erg matig resultaat... Meteen maar ff bezig geweest dus
Mikkee.. GC Sjlet 22 March 2004 #70 ik kwam wederom overal een klein beetje geld tekort om iets moois te kopen
Arnie Boinaarz 4 April 2004 #71 ff omhoog halen. Wat gaat het vandaag worden? Behoudt Tommeh zijn 1 eplaats?
B Boyd Well-Known Member 4 April 2004 #72 Ik denk dat ik best een redelijk team heb, de uitslag is natuurlijk altijd afwachten. Volgens mij wordt het wel een hele leuke race!
Ik denk dat ik best een redelijk team heb, de uitslag is natuurlijk altijd afwachten. Volgens mij wordt het wel een hele leuke race!
Rudy_W rw-racing.nl 4 April 2004 #73 Originally posted by Arnie ff omhoog halen. Wat gaat het vandaag worden? Behoudt Tommeh zijn 1 eplaats? Click to expand... Ik verwacht dat ik aardig wat puntjes heb maar ik heb de trainingen eigelijk amper gevolgt dus ik heb geen idee hoeveel punten ik daarvoor krijg......
Originally posted by Arnie ff omhoog halen. Wat gaat het vandaag worden? Behoudt Tommeh zijn 1 eplaats? Click to expand... Ik verwacht dat ik aardig wat puntjes heb maar ik heb de trainingen eigelijk amper gevolgt dus ik heb geen idee hoeveel punten ik daarvoor krijg......
B Boyd Well-Known Member 4 April 2004 #74 Ik denk ook dat ik redelijk wat punten heb, Sato was iig een goede aankoop. Ik vond het een hele leuke race om naar te kijken!
Ik denk ook dat ik redelijk wat punten heb, Sato was iig een goede aankoop. Ik vond het een hele leuke race om naar te kijken!
Manta Oldskool membert 4 April 2004 #76 ik weet het niet, aardig wat punten maar niet erg veel denk ik. Bar was iig lekker bezig Ennehm U-Lead, je moet idd eerst lid zijn van Fok!, dan kan je je met dezelfde account aanmelden bij de f11 manager
ik weet het niet, aardig wat punten maar niet erg veel denk ik. Bar was iig lekker bezig Ennehm U-Lead, je moet idd eerst lid zijn van Fok!, dan kan je je met dezelfde account aanmelden bij de f11 manager
U U-Lead Well-Known Member 4 April 2004 #77 Ah shit, ik heb namelijk alleen een @hotmail account. Potverdorie zeg
Manta Oldskool membert 4 April 2004 #78 Originally posted by U-Lead Ah shit, ik heb namelijk alleen een @hotmail account. Potverdorie zeg Click to expand... www.moerstaal.nl kan je een redirect adres aanvragen voor je hotmail account Je gebruikt dan een ander adres, maar het komt nog steeds op je hotmail adres binnen.
Originally posted by U-Lead Ah shit, ik heb namelijk alleen een @hotmail account. Potverdorie zeg Click to expand... www.moerstaal.nl kan je een redirect adres aanvragen voor je hotmail account Je gebruikt dan een ander adres, maar het komt nog steeds op je hotmail adres binnen.
Arnie Boinaarz 4 April 2004 #79 Originally posted by U-Lead Moet je hier eerst lid zijn van FOK! ? Click to expand... IS en questie van ff aanmelden op hun site. Maar of dat nu nog kan na 3 wedstrijden weet ik niet.
Originally posted by U-Lead Moet je hier eerst lid zijn van FOK! ? Click to expand... IS en questie van ff aanmelden op hun site. Maar of dat nu nog kan na 3 wedstrijden weet ik niet.
Menno Ralf Fanclub! 5 April 2004 #80 Koekwaus op #1 en #2 8P Dat was schrikken, ik heb nog geen minuut formule 1 gekeken #25 overall