Fok F1Manager 2006

Status
Not open for further replies.
cunoh said:
Achja hij moet geduld hebben, als de grote namen wegzijn is het misschien zijn beurt wie weet..

Ik heb weer aardig wat punten gescoord sta nu 7e :)

hoezo de grote namen er is maar 1 grote naam dat is shumi

raikkonen is zeker niet minder als alonso

ik denk dat je kimi zeker en vast niet mag onderschatten... volgens mij is de mclaren gewoon niet goed genoeg en dat kun je wel zien in de bochten. Het valt me op dat als de michelins op de renault goed presteren dat toch kimi altijd moet corrigeren, zelfs in eenvoudige(re) situaties. Aerodynamisch is die mclaren gewoon minder denk ik.

cunoh said:
nee maar raikkonen is ook nog niet goed genoeg..

Raikkonen is goed genoeg ,maar sinds newey weg is Mclaren aleen maar achteruit gegaan ,redbull heeft volgend jaar super erodynamica door newey,raikkonen komt er wel hij is een geboren kampioen!

We zullen het zien volgens seizoen :) Las net op formule1.nl dat Renault en McLaren een alliantie hebben met bandendata :L Om zo te kijken hoe ze Ferrari en Bridgtone moeten verslaan. Echt een stelletje pussy's...helemaal Renault wat in het begin zo tof deed. Nu worden ze helemaals stront gereden door Ferrari en gaan ze weer van alles doen..LAF!

Ossje said:
We zullen het zien volgens seizoen :) Las net op formule1.nl dat Renault en McLaren een alliantie hebben met bandendata :L Om zo te kijken hoe ze Ferrari en Bridgtone moeten verslaan. Echt een stelletje pussy's...helemaal Renault wat in het begin zo tof deed. Nu worden ze helemaals stront gereden door Ferrari en gaan ze weer van alles doen..LAF!

ik weet niet wat jij laf noemt ik vind een goei zaak, bridgestone werkt aleen met ferrari en maken banden naar de ferrari terwijl de rest van de bridgestone rijders het mindere banden moeten doen,want die zelfde banden worden op ferrari normen gemaak,bijv mf1 rijden met de zelfde banden als ferrari, maar die banden zijn door bridgestone met ferrari ontwikkeld dus het werkt totaal niet op mf1 auto en zo gaat al jaren ,daarom ben ik bang dat ,als volgend jaar iedereen op bridgestone staat,nadelig is voor iedereen behalve ferrari.zeg nou niet te hard dat shumi kampioen wordt,renault mag toch weer die massa dempers gebruiken,en als alonso maar 2 de wordt iedere race is hij kampioen,de verwachtingen zijn groot dat ferrari in hongarijen geen groote voor sprong zullen hebben, het is formule 1 kan echt van alles gebeuren!

Die dempers zijn verboden, vanaf duitsland dus dat maakt ook weer niet uit, Schumi gaat gewoon nog 1x kampioen worden dit jaar klaar. Veel gebeurd er in de formule 1 niet, het zal altijd Renault of Ferrari zijn die vooraan rijd.

cunoh said:
Die dempers zijn verboden, vanaf duitsland dus dat maakt ook weer niet uit, Schumi gaat gewoon nog 1x kampioen worden dit jaar klaar. Veel gebeurd er in de formule 1 niet, het zal altijd Renault of Ferrari zijn die vooraan rijd.

Dit staat op Formule1.nl

31-7 - Renault maakt aankomend weekend tijdens de Grand Prix van Hongarije weer gebruik van massadempers. De internationale autosportbond FIA heeft een verklaring uitgegeven waarin het laat weten dat het Renault geen punten zal afnemen als het beroep van de stewards wordt gewonnen.

In eerste instantie was het team van Flavio Briatore uit op volledige dispensatie, maar zover wilde de FIA niet gaan. Wel krijgt Renault een beetje haar zin, want de FIA is de renstal nu alsnog tegemoet gekomen.

Renault had dit verzoek ingediend omdat het nog wel enige weken (op z’n vroegst tot eind augustus) kan duren voordat het door de FIA aangetekende beroep wordt behandeld. En dat vond het team weer oneerlijk.

Alleen wilde Renault niet het risico nemen dat het punten kwijtraakt als blijkt dat de FIA toch in het gelijk wordt gesteld. Daarom heeft de FIA nu een beetje water bij de wijn gedaan, meldt Autosport. De autosportbond heeft het team verzekerd er niet op uit zijn Renault een straf op te leggen mits het in het gelijk wordt gesteld.

Het is onduidelijk of er nu door een ander team protest wordt ingediend tegen de massadempers van Renault.

ik heb 475 puntjes behaald...+ralf+
Alleen tegenvaller dat Massa net op het eind terugviel naar de 9e plaats, anders had ik nog meer punten kunnen verwachten...:'(

Iemand nog met de manager bezig? :) naja gister was weer een gave race, Schumi die voor de allerlaatste keer liet zien dat hij gewoon de koning van de formule 1 is :W en dat zal hij blijven ook.
Trouwens gister ook me beste eind uitslag van t seizoen, 2e :D en 9e in de eindstand van het complete seizoen. :)

Status
Not open for further replies.
Back