Fok! F1 manager - Scooterforum subleague

Vince

Senior Master
h_car.jpg


De Fok! F1 manager is weer online.

Ik heb maar vast ff een subleague aangemaakt. Om je in te schrijven ga je naar http://f1manager.fok.nl de Subleague is te vinden in het menu "Manager" en dan Subleague's, dan zie je in die lijst scooterforum.net subleague staan :). Deelname aan Fok! F1 manager is gratis! 8)

Naam: scooterforum.net
Wachtwoord: scooterforumownz
 
Last edited:
Advertisement - register to remove this

Originally posted by Runner4Ever
Ik heb me aangemeld :)
HvA-Racing

Oja, mijn team heet VG-Racing en username is OETEPETOET 8P

Budget is dit jaar trouwens stukken krapper volgens mij. Nu kun je eigenlijk alleen maar derderangs coureurs en stuff kopen aan het begin.
 
Komen jullie een beetje uit met dat Budged? Vorig jaar kon ik aan het begin nog met Raikkonen en Massa rijden. Nu moet het maar met wat minder goede rijders. Ook nog wel goede rijders, maar niet de duurste.
 
het budget is wel errug laag ja...
Vergeleken met de RTL5 manager, waar ik ook aan mee doe (betaald), zijn deze rijders wel heel duur.

Maargoed dat wordt dus een hele tactische manier van spelen, en dat kan ook best leuk zijn :)
 
Originally posted by Manta
het budget is wel errug laag ja...
Vergeleken met de RTL5 manager, waar ik ook aan mee doe (betaald), zijn deze rijders wel heel duur.

Maargoed dat wordt dus een hele tactische manier van spelen, en dat kan ook best leuk zijn :)

Precies, het leuke is idd dat je het op moet bouwen. Vorig jaar was dat opzich al lastig, dit jaar zal het allemaal nog meer behelpen zijn met het budget denk ik. Ik heb nu 2.000 over. Heb ong. alles Toyota. De reden daarvoor is dat het goed met het budged uitkomt en omdat ze meestal wel in de top 8 eindigen.
 
Originally posted by Thunder-rox
ik doe niet mee
maar ik zou kiezen

drivers: Rubens Barrichello & Fernado Alonso
chassis: McLaren
motor: Ferrari
banden: Bridgestone

Dat gaat ook zo lekker met het krappe Budget ;) Meedoen is gratis hoor :)
 
hehehe, ik zie zojuist dat Scooter-Freaks ook een subleague heeft. Die moeten we wel ff flink gaan eunen met het puntentotaal })

Ze zijn daar trouwens het streepje vergeten |(
 
Originally posted by Stealth-EVO50
hehehe, ik zie zojuist dat Scooter-Freaks ook een subleague heeft. Die moeten we wel ff flink gaan eunen met het puntentotaal })

Ze zijn daar trouwens het streepje vergeten |(

Ze hebben al 1lid :p
Ik heb me ook ff aangemeld :)
 
Back
Top