Scootertuning.net Fok F1 Manager Subleague

Dit stond er ergens op die site

De punten van Hongarije...
Gepost door Arjan (Light) - 25 augustus 2003 @ 00:33 - Bron:

... laten helaas nog even op zich wachten. Ze zijn wel berekend maar het invoeren in de database lijkt iets lastiger dan verwacht.
De verwachting is dat dit in de loop van maandag wordt opgelost. Tot die tijd blijft de database gesloten.

Op 25 augustus 2003 schreef Light het volgende:
Het zal helaas waarschijnlijk pas vanavond worden voordat de punten er staan.

Ik had 470 punten ofzo deze ronde :) Paar races geleden stond ik nog 20ste ofzo, ben al opgeklommen naar een 13e of 14e plaats, de diesel maakt vaart :D:D

damn dikke bagger race en nog 8e :).
Maar ff zien of ik de laatste 2 races toch nog wat plaatsjes omhoog kan kruipen.
Top 5 zou mooi zijn :)
Maargoed ik houd het maar op een notatie in de top10....

Dikke bagger race en nog 1e :# , had alonso en die viel ds meteen uit en had bagger gequalificeerd. Volgende race ga ik puntenpakken (als raikonen en montoya niet uitvallen iig 8P)

Originally posted by Rudy_W
Dikke bagger race en nog 1e :# , had alonso en die viel ds meteen uit en had bagger gequalificeerd. Volgende race ga ik puntenpakken (als raikonen en montoya niet uitvallen iig 8P)

Hehe idd zelfde verhaal voor mij.
Alonso bagger qualified, trulli er uit.
Toyota rijders eruit.
Enige hoop = montoya :)

Originally posted by Rudy_W
De puntjes staan weer op de site :W (352 voor mij) , ik ga deze Subleague winnen dit jaar :#

W0ei daar hoef je idd niet meer over te twijfelen.

Ach ik ga nog steeds voor een plaatsje binnen de top10.
Nu 8e, misschien kan ik de laatste race nog iets meer naar de 5e plaats komen, maar daaronder zeker niet.

Back