Scootertuning.net Fok F1 Manager Subleague

raikonen moest er weer af in de 1ste bocht :(

Nou ja toch nog aardig wat puntjes, nu plaatsje 13, toch mooi weer wat gestegen :)

K heb ondanks het uitvallen van raikohnen echt idioot veel punten gescoord (380 ofzo).
Had mooi geld om andere rijder te kopen , ik in eerst instantie een mercedes motor gekocht. Daarna kwam ik er achter dat ik net zo goed ralf als rijder kan nemen >>> gewisselt en toen had ik net 400k€ te weinig $#%^&*$%^&*(%$^&*(

Originally posted by Rudy_W
K heb ondanks het uitvallen van raikohnen echt idioot veel punten gescoord (380 ofzo).
Had mooi geld om andere rijder te kopen , ik in eerst instantie een mercedes motor gekocht. Daarna kwam ik er achter dat ik net zo goed ralf als rijder kan nemen >>> gewisselt en toen had ik net 400k€ te weinig $#%^&*$%^&*(%$^&*(

Wij hadden laatste ronde allebei 379 punten, het wordt nog spannend wie van ons gaat winnen, of gaat een 3e met de 1e plaats er vandoor :)

Originally posted by Boyd
Wij hadden laatste ronde allebei 379 punten, het wordt nog spannend wie van ons gaat winnen, of gaat een 3e met de 1e plaats er vandoor :)

Idd , ik heb een hele poos redelijk voorgestaan maar de laatste tijd zijn er meer die goed scoren :( .
Volgende race is hongarije he? (wat winnen we als scootertuning.net winner?)

Originally posted by Rudy_W
Jaja , perfecte race dit. Alonso gewonnen , raikonen 2e(en die heb ik dus beide in mijn manager :#)

Ik ben echt benieuwd naar de puntentelling, ik heb ook beide :)

Back