Fok! F1 manager - Scooterforum subleague

Originally posted by Mike@HSC
nou, niet echt veel soeps voor mij...

wanneer en waar kan je de punten zien die je gehaald heb?

Punten kun je gewoon in de subleague zien achter je naam. Ze staan er nog niet nu, maar zullen vanavond wel erop komen denk.

Mijn score zou ook niet al te geweldig zijn. Vond het trouwens een saaie race.

Meestal staat het er op maandag wel op maar omdat de race vandaag zo vroeg was zou het best kunnen dat het er vanavond al wel staat :).
Ik heb aardig wat puntjes gescoord volgens mij :#

kheb volges mij toch wel wat punten gescoord, zat net ff te kijken, en heb hoe dan ook punten gescoord met Bridgestone, en met kwalificaties toch ook wel.. :)

wat ik ook nog ff wilde weten is krijg je tijdens dit gedoe ook geld?hoe meer punten, hoe meer geld? want als je een andere coureur wilt ofzo?

per punt krijg je 20.000 , dus als je 100 punten hebt krijg je 2 miljoen :P
Tijdens de eerste paar races schiet het zowizo niet op met dat punten aantal (ben je blij als je er 200 heb ofzo). Ik heb er vorigjaar eens een 380 gehaald geloof ik :)

heel raar: op de site bij de subleagues enzo zie je de punten niet,

maar als je op persoonlijke pagina kijkt, en dan bij australie kijkt, zie je wel je totale punten...

bridgestone heeft het goed gedaan :) hehe

ksta 9e nu.. heb alweer wat aanpassingen gemaakt met mn geld :)

wat ik jammer vind, is, ik had eerst 165 punten, nu nog maar 153, maar er staat nergens waar die punten heen zijn gegaan, technische fout, of motor opgeblazen ofzo?

edit//ik zie het al :)

kan niet wachten op de volgende race })

Last edited:
Originally posted by Mike@HSC
bridgestone heeft het goed gedaan :) hehe

ksta 9e nu.. heb alweer wat aanpassingen gemaakt met mn geld :)

wat ik jammer vind, is, ik had eerst 165 punten, nu nog maar 153, maar er staat nergens waar die punten heen zijn gegaan, technische fout, of motor opgeblazen ofzo?

edit//ik zie het al :)

kan niet wachten op de volgende race })

Het meest verdelende vind ik in het begint dat je amper wat fatsoenlijks kan kopen :'( , maar wachten tot je iets beters kan kopen spoort ook niet...
Ik heb iig een minarde eruit gegooit :W

is iedereen er weer klaar voor??

tm de 20e kun je nog dingen wijzigen.. heeft iedereen de nodige aanpassingen gemaakt? ben benieuwd wat dit weekend ons zal brengen :) hopelijk word ik niet de top10 uitgekickt :rolleyes:

Ik had me ook aangemeld onder de naam Petrovic187 ...

Maar kan je bijvoorbeeld als je genoeg geld hebt binnengekregen dmv punten ook een andere coureur aantrekken ?

Originally posted by Th@ De@LeR
Ik had me ook aangemeld onder de naam Petrovic187 ...

Maar kan je bijvoorbeeld als je genoeg geld hebt binnengekregen dmv punten ook een andere coureur aantrekken ?

Jups, dat is juist de leukheid van het spel... Maar dan blijft de keus: Ga je met weinig extra unten/geld voor middelmatig materiaal of spaar je door voor goed spul/coureurs?

Ik heb m'n team nog ff niet aangepast tov vorige race dus ben benieuwd :)

de kwalificatie uitslagen zijn alweer bekend :) meteen checken of je wat punten hebt binnengesleept... webber/jaguar komt iig met veel punten :)

grtz

Back