Fok! F1 manager - Scooterforum subleague #2

Status
Not open for further replies.
Hmm, 3e plaats niet slecht :)

SpeedNRG, pm me ff, je heb een premium account gewonnen zoals belooft :)

Volgend jaar zal ik weer een accountje verloten :)
 
laatste paar races niet meer gekeken dus punten laten liggen maar toch 5e geworden, volgend jaar weer ene jaar :)
 
Freezer said:
Hmm, 3e plaats niet slecht :)

SpeedNRG, pm me ff, je heb een premium account gewonnen zoals belooft :)

Volgend jaar zal ik weer een accountje verloten :)
Als ik had gewonnen had ik me geld teruggevraagd ;)
 
Moest ff topic zoeken :p

Ik wist ff niet zo snel waar ik het kon plaatsen, dus doe ik het maar hier.

Alonso in 2007 naar Vodafone McLaren Mercedes!!!!!! Dan is het natuurlijk bijna logisch dat de geruchten van Kimi naar Ferrari steeds meer waarde krijgen. En Vodafone verlaat Ferrari dan als Sponsor of doen ze McLaren erbij????

Verder; Garry Paffet van DTM als testrijder bij McLaren. Nieuw team Super Aguri, vanaf volgens seizoen aan de start.
En de V8 van Ferrari klopt op ut moment iedereen :)
 
Ossje said:
En de V8 van Ferrari klopt op ut moment iedereen :)

dat valt wel mee hoor. ze hebben ook al eens op een dag bovenaan gestaan terwijl ze met V10 reden. het zegt allemaal nog helemaal niks.
 
Om ff een oude }:O uit de sloot te halen :p Kan der alweer een nieuwe subleague gemaakt worden?? 12maart is het weer zo ver namelijk :)
 
Ik zat toevallig deze week al te kijken, maar kan nog niet. Maar ik zal er op letten om weer de scooterforum.net subleage te starten :)
 
Ja, ze waren geloof ik nog aan het wachten tot alle rijders bevestigd waren. Nu super aguri Sato en Ide bevestigd heeft moet alles compleet zijn volgens mij. Zal van de week wel de lucht in gaan die manager :)

Misschien leuk om straks in het nieuwe topic voor iedere race een poll te houden over een bepaald onderwerp aangaande de komende race.
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top