Fok F1Manager 2006

Status
Not open for further replies.
gister even gekeken :)
schummi moeten ze om deze actie gewoon uit de F1 kicken, kut mof.

maargoed. jammer dat rosberg uitviel en villeneuf slecht reed.
even kijken of ik mijn 14.000.000 in iets nuttigs kan pompen.

En we hebben een nieuwe leider van de subleague in de vorm van mezelf :D, heb (net als 17 andere ofzo) het maximale te behalen punten gescoord met mijn team (339). Sta nu 40ste overall!!!

Deelnemers
User Punten
RudyW 1713
NexY 1646
Ronnienrg 1578
marbossi 1482
b0em 1461
MarcelSmit 1424

Patser...:Z

:*

K ben alleen maar aan et dalen volgens mij... Webber was een verkeerde zet...:henko:

Ik ben al weer de top5 ingeslopen, happa! Mooie race en weeeeer een prima overwinning voor Alonso (moehaha schumi fans :P:P )

Ook eindelijk af van die gure afgeknepen beunhaas v10 :)

Zo er is weer een race geweest, weer die lelijke Alonso die gewonnen heeft :S maja, ik heb 253 puntjes gehaald..

Ja hij begint een beetje uit me strot te komen die Alonso. Wel een mazzeltje dat Raikonnen zich verremde in de laatste bocht. Kon Schumi nog 2e eindigen :)

Ga toch weg joh, al die schoenmaker fans hier :P Alonso roelt!

Ik heb het slecht gedaan met een volledig bmw team :'(

Alonso kan maar beter nu nog profiteren van ze overwinningen, want volgend seizoen is het afgelopen als die voor McLaren rijdt.

Hoop wel dat Raikonnen naar Ferrari gaat naast Schumacher :) Zal een mooi team worden dat.

YEAHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!! +ralf+

Ferrari_Logo.jpg

See yaa...Alonso :#

Ik blijf het jammer vinden dat Raikkonen niet mee kan strijden,ik denk personlijk meer in zich heeft dan alonso,maar die KLOTE auto !!! lijkt wel of het team al weer opgegeven heeft,ik ben een Raikkonen fan ,ik denk dat hij verstandig aan doet om naar een ander team te gaan,ik was altijd grote fan van mclaren,maar ze hebben altijd teveel grootspraak gehad,niet voor niets lopen daar grote namen weg ,en trouwens ik denk dat de kans groot is dat kimi eerder bij renault dan ferrari rijd ,Raikkonen zal nooit in dienst van Shumi rijden ,die jonge wil winnen en kampioen worden, maar hij heeft daar juiste team voor nodig want kampioen wordt die wel ,de vraag aleen is waneer!?

Achja hij moet geduld hebben, als de grote namen wegzijn is het misschien zijn beurt wie weet..

Ik heb weer aardig wat punten gescoord sta nu 7e :)

Status
Not open for further replies.
Back