FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
Niet als je met een thermostaat tussen je slangen werkt :) Zo komt ie even snel op temperatuur en kan je veel beter je temperatuur onder controlen houden :) zonder enige afplak shizzle !

Met me kleine zip radje werd hij tevens al snel veels te warm.. 80+ °C .

Dus naar mijn zeggen lijkt het toch beter om deze radiator te hebben gestoken :)

Greetz FeleMele :7

gewicht voorin is ook positief voor de sprints....
 
die ophanging ziet er echt netjes uit man!

en die thermostaat waar heb je die weg als ik vragen mag?, is mischien ook wel handig voor mij want ik heb een std area rad en een rox radje. ding duurt echt ene half uur stationair lopen voordat die pas op 45 graden is:| :|

grtz

tnx man ! :)

dat kan je gewoon op euroscooters kopen, gewoon thermostaat in de zoekfunctie intypen :) en daar zal je ergens een thermostaat vinden die je tussen je darmen kan monteren :) Lekker efficiënt !

Grtz Fele :7
 
aah zo'n ophanging heb ik ook op mijn zip werkt prima, en grote radjes staan gewoon fijn.

Vind ik ook :p staat echt goed !

Btw : vandaag ook maar zo'n malossi e13 filtertje binnengehaald...Niet om zowat hetzelfde als iedereen te hebben ! Maar gewoon omdat ze mooi staan !

ga de zip nu maar wat verder ineen beunen :) Want amper 5 dagjes en hij moet rijklaar en competitief klaar zijn voor meeting Heule [Heule]

Greetz FeleMele :7
 
tnx man ! :)

dat kan je gewoon op euroscooters kopen, gewoon thermostaat in de zoekfunctie intypen :) en daar zal je ergens een thermostaat vinden die je tussen je darmen kan monteren :) Lekker efficiënt !

Grtz Fele :7

ahhh thnx ik wist niet als ze die dingen daar hadden!

grtzz
 
heeft dat nou wel zin zo'n grote radiator? 8P duurt toch alleen maar langer voordat hij op temperatuur is of ligt dat nou aan mij:rolleyes:

en als je stil staat is er weinig tot geen koeling. Kan je ff warm draaien als je stil staat. daarna rijden :)
 
Hello guys :)

Heb besloten om meeting Heule kaploos te gaan rijden :) Dit omdat het vervoer naar daar wat kreupel is en er ene grote kans bestaat dat de kappen beschadigd zullen gereken ! :( Dus vandaar maar zonder kappen !

wel heb ik al een voorsmaakje van hoe de voorkap etc er uit ziet met radiator er achter :)

wat er nog moet gebeuren voor zondag :

-malossi vertanding persen
-wat beter afstellen ( carburatie, rollen , veren... )
-en alles goed aanspannen ? :p

Best wel te doen dus ! Enkel het weer is hier nu uitzondelijk SLECHT :(
Hopelijk wordt het gauw beter en zal het zondag ook meevallen in HEULE :)

Hier de pics dan maar !

P4290158 (600 x 450).jpg


P4290159 (600 x 450).jpg


P4290164 (600 x 450).jpg


P4290165 (600 x 450).jpg


Comment altijd welkom :)
 
Last edited:
Ziet er netjes uit fele ;) hopelijk krijg je hem grotendeels in elkaar..maar moest het zijn kan je daar nog beune tijdens de vrije opwarming / sprints :! ik heb ook nog wat tedoen dus geen stress zou ik zeggen!! suc6 en tot zondag

Grtz Robby
 
Ziet er netjes uit fele ;) hopelijk krijg je hem grotendeels in elkaar..maar moest het zijn kan je daar nog beune tijdens de vrije opwarming / sprints :! ik heb ook nog wat tedoen dus geen stress zou ik zeggen!! suc6 en tot zondag

Grtz Robby

tnx man ! :) denk dat ik daar weeral zal mogen afstellen zoals destijds in lint :p Maar ho dat leverde me toen 16 pk op :p met een gebrakte rotor, brakke carters en een redelijk baggere afstelling :)

Greetz FeleMele en tot zondag ! :p
 
jouw V-power shizzle gaf wel een heel verschil !

welke olie was daar mee gemengd ? ruikte(Rook) wel lekker ;)


Maar iedergeval net zipje Fele... alleen idd vind ik de gele clamp+ het rempotje ook minder mooi..
Voor de rest wel vet :-D waar blijven de gele velgen nouw :D?
 
tijdje voor nog maar eens een reply dacht ik zo ! :p

Drieze nogmaals bedankt voor je benzine ;) Zoals ali baba al zei gaf dit een hemels verschil :)

Heb vandaag dan toch maar overwogen om de kappen op me scoot te zetten ! Heb hierdoor terug me kleine standaard radje moeten plaatsen ! De rede dus ook waarom ik op Heule kappenloos aanwezig was ( door die rotax rad die te groot was ! )


Om te antwoorden op abels's vraag :p : Me andere sp98 velgjes moeten nog steeds gecoat worden, moet een andere coater vinden omdat ik te veel problemen heb gehad met de vorige. Na 1 maand nog niets gecoat te hebben gezien was ik het beu !

Nu jah genoeg gelult :) Pics van de zip nu Geheel werkend en met kappen !
Er moet nog wel het 1 en 't ander gebeuren om hem helemaal af te maken kwa uiterlijk, maar beetje per beetje zal dit me wel lukken :)


P5070166 (600 x 450).jpg


P5070174 (600 x 450).jpg


P5070175 (600 x 450).jpg


P5070176 (600 x 450).jpg


P5070178 (600 x 450).jpg
 
Last edited:
Status
Not open for further replies.
Back
Top