HQ EVO ZipSP

Ice gaat je nog veel geld kosten om er een leuk rijdend ding van te maken, je zip ligt nu volgens mij aardig strak op de weg :p. Heb je er al silentblocks in liggen?
 
Nee nog geen silent blocks ,maar dat komt zowiezo ,en zoveel gaat die ice eventueel niet kosten hoor ,LC carter voor 100 euro ,rad en tankje gratis:D

Maar het probleem met de zip is puur het feit dat ie als een gek op z'n achterwiel vliegt ,en verlengen doe ik liever niet ,omdat ik er wel lekker mee wil rijden.

Ik ben er nog niet uit wat ik ga doen ,wel snel bedenken ,want er moet voor Oisterwijk iets bruuts zijn:D

Mischien kan ik de zip van voren verzwaren dmv lood ofzo? of gewoon een langere vertanding.

M'n ICE is nu ook al behoorlijk snel (MHR Team 70 AC)en ik kan er echt lekker op sprinten ,hij is goed controleerbaar in tegenstelling tot de zip ,ben wel benieuwd hoe hij zal sprinten met de spullen van de zip er onder ,wat toch wel veel sneller was dan de ice nu maargoed.

Zowiezo wordt er niet dagelijks op gereden ,want ik heb ook nog een Mint:D

dus ik ben er nog nie helemaal uit.

MZZL
 
Jeroen, ik zou gewoon alles overzetten op de Ice, er zijn al zoveel snelle Zip SP's. Met een bruut snelle Ice ben je origineel. Imo is een Ice ook vele malen leiper als een Zipje.
 
Ice is alleen mooi als je er grote velgen onder zet :~

Ik zou gewoon alles overzetten op de Ice en daar dan ook meteen iets speciaals van maken.

Wat weegt een Ice trouwens? Want als het een sprintmachine word moet je daar ook een beetje op letten
 
Een ice is van voren veel zwaarder als een zip in ieder geval, dus het wordt zowiezo beter.

Maar ik vind een Zip SP VEEL mooier.

Echt moeilijke keuze dit.
 
Knal gewoon een langere vertanding in je zip. Dan maak je je Ice ook nog eens vet en cross je een beetje rond op je mint ;)

Dan heb je EN een leuke zip, En een leuke Ice en nog gewoon vervoer ook.
 
Originally posted by F12 AC
Knal gewoon een langere vertanding in je zip. Dan maak je je Ice ook nog eens vet en cross je een beetje rond op je mint ;)

Dan heb je EN een leuke zip, En een leuke Ice en nog gewoon vervoer ook.

Met moeite 45 gaan? :| nee dat is leuk. Heb je 2 snelle scoots, en een vervoermiddel wat misschien 40 gaat.
 
Back
Top