HQ EVO ZipSP

of het nou mijn kop is die scheef staat of je vork weet ik niet, maar imo staat die nogal ver achteruit voor een zip ? :)

anyway , ziet er overigens allemaal leuk uit , setupje = 8)
 
Originally posted by Speedyrules
of het nou mijn kop is die scheef staat of je vork weet ik niet, maar imo staat die nogal ver achteruit voor een zip ? :)

anyway , ziet er overigens allemaal leuk uit , setupje = 8)

Komt gewoon door de balhoofdshoek toch :?

Nog updates eigenlijk?
 
Ja, ik had een Malossi MHR Team 2000 pijp besteld ,ligt al op me werk maar heb nog geen geld :( maarja komt binnenkort wel, en ik ga binnenkort mijn kapen bewerken en laten spuiten.
 
waarom rij je niet meer met je twin air ? en vriend van me zoekt er nog 1 verkoop je hem
trouwens egt een mooie zip !!

stuur ff een pm over dat filter
mzzls polak
 
Tja ,ik moet nog steeds op de bank maar dat gaat een beetje moeilijk omdat ik bij een scooterdealer werk ,en die heeft exact dezelfde openingstijden als de meeste zaken waar ze testbanken hebben.
 
Jeroentje, thanx nog voor het helpen, binnekort ff sprinten

Succes verder, en btw nog nieuwe plannen voor het uiterlijk ;)
 
Ik ben laatst gepakt met de zip ,maar ben weg gereden :D ,dus ze hebben hem niet in beslag kunnen nemen, maar de wijkagent wist waar ik woonde dus heb ik alsnog boetes gekregen

boete's

-Geen voor en 8terlicht
-Stop teken negeren
-Op voetpad rijden
-Geluidsoverlast
-roekeloos rijgedrag

En ik moest hem standaard maken ,is inmiddels al gebeurt ,zelfs de prop en ring zitten er weer in :(

Maar over een maand je ofzo gaan we weer gewoon verder waar we gebleven waren :D

er komen gelijk een paar veranderingen in de setup

-HPI wordt vervangen door Malossi selletra
-C20 wordt vervangen voor Team 2000 pijp
-ander spruitstuk

En hij wordt opnieuw gespoten ,ik hoop dat ie voor Oisterwijk klaar is.
 
Zou ik ook doen als die anders in beslag zou worden genomen :p
Maar waarom had je niet gezegt dat jij er niet op reed?

Setupje is leuk :W
 
Natuurlijk was ik eerst niet over de stoep aan het rijden ,dat deed ik om weg te komen van de politie.

Hier nog een plaatje van de cilinder

Piaggio EVO-6 70cc De-Jager tuned.
evotuned.JPG
 
Ik ben ernstig aan het twijfelen wat ik het beste kan gaan doen:

-Alles weer op de zip zoals het was ,maar dan met Malossi onsteking.

-OF een LC carter kopen en alles op m'n ICE zetten ,omdat er met die zip niet echt te sprinten valt ivm te erge autowheelies.

Wat vinden jullie?
 
Back
Top