FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
eerst en vooral al een gelukkige verjaardag ;)

En die zip moet gewoon knallen !!
Eindelek ben je er deftig mee bezig !!
 
eerst en vooral al een gelukkige verjaardag ;)

En die zip moet gewoon knallen !!
Eindelek ben je er deftig mee bezig !!

Hehe dank je wel :p je bent de eerste die me gelukkige verjaardag wenst ;)

Vliegen zal het deze keer wel moeten doen :p met de juiste vertanding ! De nodige afwerking van het blok etc... moet het wel lukken ! Ben tevens zeer benieuwd naar de score ! Die ik waarschijnlijk weet op meeting Heule. Waar ik waarschijnlijk voor het eerst ga banken :7

greetz FeleMele :p
 
gefeliciteerd:W


Erg mooie sip..

lekker vers blok enz :W

Ben benieuwd wat je uit je hebo cilinderje haalt

suc6:*

haha jullie zijn bedankt !

Ben eig ook wel zeer benieuwd wat ik hier mee ga scoren! Aangezien ik deze cilinder toch niet zo vaak tegenkwam op de meeste hun pretlijst , dacht ik er maar eens aan de uitdaging aan te gaan ;)

Cheers :p Ga nu echt wel slapen :7
 
Ziezo de scooter rijdt :)

Voor hem zover gekregen te hebben gehad moest er weer het één en't ander verkeerd gegaan zijn :(

De maxgetunde manston II die ik op de kop had getikt is gelijk na nog geen 30min testen gewoon vast (warm) vastgeknald. Dit @ 56 °c en 12.600 RPM.
De wand is gewoon afgebrokkeld. Snap er nog niets van :) Hebo Brakhheid zeker ?

Maar goed :) gelijk de evo B weer bovengehaald ;) en die er op geknald !

Resultaat :p erg agressief na een poosje af te stellen en veelbelovend ! Het enige nadeel is dat ik nog met die standaard vertanding zit :) waardoor ie nog steeds omhoog wil en niet echt goed in de sprints zal liggen !

Op de foto's zal je waarschijnlijk een zip ac voorvork :p etc aantreffen :p brak bevestigde radiator. Om dus onnodige reacties te voorkomen zeg ik er dus DUIDELIJK bij dat dit niet eens mijn frame is waaronder me blokje hangt en omdat ik al wou gaan afstellen en het blokje mooi lopend wou hebben . Totdat mijn knal geel framepje en velgjes er weer zijn van de coating !

Nu jah genoeg geluld ! Een aantal foto's die voor zich spreken :)

P4040131 (600 x 450).jpg

De pretspulletjes tezamen :)

P4040134 (600 x 450).jpg

Hier me gemodde carterkap waar ik best wel trots op ben :) Aangezien ik toch niet aan een originele zip sp carterkap geraakte...

P4050139 (600 x 450).jpg


P4050146 (600 x 450).jpg

De verse grondplaat, mooi gemonteerd op het blokje ( met verse boutjes en LOCKTIDE :p )

P4050148 (600 x 450).jpg


S4030745 (600 x 450).jpg

De brakke Hebo kwaliteit dan maar :p showen

S4030735 (600 x 450).jpg


S4030748 (600 x 450).jpg

Na de ramp met't afstel materiaal ff de kop enz maar gedomonteerd @ ons vlamplekje en te voet naar huis :7

S4030753 (600 x 450).jpg

Dagje nadien :p waar we trots gingen afstellen :) MET DE EVOOOOO !

S4030755 (600 x 450).jpg

Gelijk toch maar even vand bandje verwisseld met een paar dikke platte schroevedraaiers :) en bruine zeep :)

S4030772 (600 x 450).jpg

En hier als laatste , na een avondje afstelwerk :) STR_3 Tuning team ? :p

Van links naar rechts :

Wim a.k.a ALI BABA

mezelf :) FeleMele

Jens a.k.a Bunny

* Zonder deze makkers van mij zou het al lang een opgegeven zaak geweest zijn :) Nadat de Hebo vastknalde en na zo veel wer ker in te hebben gestoken was ik het Kotsbeu :) Maar we zijn doorgegaan :) TNX ! *

Reacties altijd welkom uiteraard !

Greetz FeleMele :7
 
Last edited:
Nou die wand heeft er weinig mee te maken, dit is gewoon een dikke vette warmloper, dus waarschijnlijk gewoon te weinig mengsel of te arm mengsel gehad.
 
wees gerust, mengsel was goed, manston werkte niet, was niet vooruit te krijgen. EVO dr op en gaan :)

Fijne dag geweest zondag, zo mogen er nog vele volgen mannen !!
 
wel lachen vind ik,
als je bekijkt hoe het blok er nu bijstaat tov het prille begin,
de scooter zelf is wat anders :D

haha tnx ;) Maar zoals ik al in me update zei :p VOOR onnodige comment over het frame en toestanden :p HET IS NIET VAN MIJ ... Gewoon om het blok netjes af te stellen etc :)

Mijn frame is bij de coater net zoals de velgen etc met de andere meuk :)

Greetz FeleMele :7
 
haha tnx ;) Maar zoals ik al in me update zei :p VOOR onnodige comment over het frame en toestanden :p HET IS NIET VAN MIJ ... Gewoon om het blok netjes af te stellen etc :)

Mijn frame is bij de coater net zoals de velgen etc met de andere meuk :)

Greetz FeleMele :7

ela makker wil je mijn frame en über coole voorvork eens niet beledigen ;)

ding peert al wel !! go on felemele
 
wees gerust, mengsel was goed, manston werkte niet, was niet vooruit te krijgen. EVO dr op en gaan :)

Fijne dag geweest zondag, zo mogen er nog vele volgen mannen !!

zondag was te gek :p Zie maar dat jou LC maar snel knalt ;)
 
Ziezo :p dan maar een mini updateje van hoe ik mijn radiatorophanging gefixt heb :)

Wou het ditmaal zonder lassen of dergelijke in elkaar knutselen :) Dus daarom uit inox :) Vind het zelf wel goed gelukt. Voorkap past netjes :) me spatbordje komt er eveneens niet tegen. Kortom goed en eens wat anders al een malossi rad.

Raacties altijd welkom :)

Hier de pics dan :p

P4260154 (600 x 450).jpg


P4260157 (600 x 450).jpg


cheers :7

***Wat ik nu wel heb voorgehad is met die rommel slijpschijf in me duim gezeten ++ het kon erger zijn :( maar nja ***
 
Last edited:
heeft dat nou wel zin zo'n grote radiator? 8P duurt toch alleen maar langer voordat hij op temperatuur is of ligt dat nou aan mij:rolleyes:
 
heeft dat nou wel zin zo'n grote radiator? 8P duurt toch alleen maar langer voordat hij op temperatuur is of ligt dat nou aan mij:rolleyes:

Niet als je met een thermostaat tussen je slangen werkt :) Zo komt ie even snel op temperatuur en kan je veel beter je temperatuur onder controlen houden :) zonder enige afplak shizzle !

Met me kleine zip radje werd hij tevens al snel veels te warm.. 80+ °C .

Dus naar mijn zeggen lijkt het toch beter om deze radiator te hebben gestoken :)

Greetz FeleMele :7
 
die ophanging ziet er echt netjes uit man!

en die thermostaat waar heb je die weg als ik vragen mag?, is mischien ook wel handig voor mij want ik heb een std area rad en een rox radje. ding duurt echt ene half uur stationair lopen voordat die pas op 45 graden is:| :|

grtz
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top