FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
Tnx ! Jullie zouden het eens in werkelijkheid moeten zien :p Glimmen ze nog harder :p Spiegeltje :7

* Ben al bezig met't tunen van 't carter op me evo ! Soon foto's :)

Heb er zin in gekregen ! Vooral na 't podje knallen van gisteren met blue shark enz :)

Greetz FeleMele :7

knal felle orange wielen ofzo zal ehm goed staan

en waneer kotm fournales voor en 8ter :D

De velgjes worden toch maar lekker blinkend zwart gecoat ;) met een gepolijste velgrand... ook heb ik andere velgjes die gepolijst zijn ;)

Veertjes :p blijven even zo fzo :) mss dat ik het later wel overweeg ;) vind die fournales's ook mooi :) namelijk !

Greetz FeleMele en tnx voor de leuke reacties ! :7

hooi :7

Na alweer enige tijd niets van me te hebbe laten weten dan toch wakker geschoten en nog het één en't ander waargemaakt :) [ dit mede door het goede weer van de afgelope 2 weken ;) )

Dingen die gebeurd zijn gedurende de vorderingen :

-carters MAX tuned [ home tuned ]
-Aerox radiator pasgemaakt + goede KVS slangen voorzien
-De befaamde HR II uitlaat als aanwinst
-En een Hebo racing asje zonder spiebanen

Wat ik nog moet doen :

-Grondplaatjes draaien [ waarvan het programma al geschreven is ! :) ] Hopelijk zijn deze wat steviger en trillen deze NIET meer los !

-Het wegfrezen van de spiebaantandjes van me MHR '05 overrangevario... zodat deze zou passen op me Hebo Racing asje

-Nieuw ophoogbusje draaien voor achter vario :)

* Voor de rest wordt het alweer afwachten wat het geheel heeft en TESTEN !

Hier alvast enkele foto's van "Il zipetto" :p

P1040071 (600 x 450).jpg

P1040074 (600 x 450).jpg

P1040080 (600 x 450).jpg

P1040084 (600 x 450).jpg

P1040088 (600 x 450).jpg

P1040089 (600 x 450).jpg

Enjoy ;)

Geetz FeleMele :7

Last edited:
mooie zip, alleen nog een paar dingen om de kleur ee beetje te "breken" nu is het zo'n blauw geheel

vet uitlaatje, ben benieuwt wat het gaat geven:W

ja man het ziet er super uit !!!

trek is mooie foto van je spabordje en van de uitlaat

moet echt zegge dat die uitlaat hem (y) staat !! :D nu nog hopen dat ie presteerd op die evo ..

grtz

ik zou egt oranje velgen eronder doen. ik vind hem nu btje saai. je moet het blauw breken met een andere felle kleur.

ben benieuwd wat je ervan maakt :)

tnx voor de leuke reacties ! allemaal :)

@ karbonkel : Hoop ook dat die uitlaat het goed zal doen ! Maar daar heb ik geen twijfels aan :) We moeten ook eens dringend werk maken van jou beestje ! ;)

@ VST : Hij is helemaal nog niet af wat betreft de afwerking :) Had eerder gedacht aan knal GELE velgen of idd zoals je zegt oranje of fluo oranje velgjes die de saaiheid zullen gaan breken ! :d

In ieder geval komt het wel goed :)

ME carters zijn af.... hier enkele foto's ;)

P1050097 (600 x 450).jpg

P1050101 (600 x 450).jpg

P1050103 (600 x 450).jpg

Ziezo.... :) carter straal ik zaterdag voor het laatst helemaal schoon...

Last edited:
Update 18/04/'07

Vandaag ben ik dan alweer een hele grote stap verder geraakt ! Ik heb namelijk heel me krukas/vario gedeelte in orde weten te krijgen :p

-Nieuw busje gedraaid voor me MHR '05 overrange vario [ zodat deze over de Bredere Hebo racing krukas (zonder spiebanen) zou glijden ] Dit omdat ik de originele Bus niet uitgeboord kreeg...doordat deze uit gehard staal bestaat :(

-Eveneens de gradenplaat ontdaan van de tandjes...wat moeilijk ging aangezien dat ook van gehard staal is !

-Alles pasgemaakt en eens in elkaar gezet [ zie foto ] en dan als laatste nog wat aan me grondplaat gewerkt :) ... enkel de juiste gaten "et voilà" :p

Hier de foto's dan maar :)

P1080119 (600 x 450).jpg

P1080112 (600 x 450).jpg

P1090128 (600 x 450).jpg

P1080123 (600 x 450).jpg

Graag comments :p

Greetz FeleMele :7

Last edited:
hehe eindelijk nog eens een belg die ik hier tegen kom op het forum :D

zippert is wel dik geslaagd vind ik en houd die velgen maar mooi zwart :D mschn gewoon eens een nieuwe beurt geven dat ze wat mooier blinken net zoals binnekappen ;)

grtz Gio

ik zeg kanariegele velgen!! misschien dat iemand dit voor hem wel wil shoppen? denk dat het hem echt heel erg vet zou staan...

hr2 is ook echt bruutst op zippies :W

grtz ken

Leuk dat jullie zo enthousiast zijn over me vorderingen hier ! :p Een shopje zou inderdaad wel leuk zijn ;) de shopper wordt hier we lvoor beloond ;) op een meeting fzo :p drankje fzo ?

Maar de kleur staat zo goed als vast : het wordt een RAL 1016 [ Te zien op deze link : http://www.maisin.be/RAL.txt ]

Onderdeeltjes die in deze kleur worden gecoat zijn :

voor - en achtervelg
Carterkap
voor - en achterveer spiraal
alle roostertjes

Weet NIET wnr ik dit ga klaarkrijgen. Het blokje nu betrouwbaar draaiende krijgen lijkt me het leukst en het belangrijkste ! :)

GREETZ FeleMele :7

Status
Not open for further replies.
Back