FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
oooh je zip ziet er zeker netjes uit;)

volgens mij had ik hem wel gezien @ Heule, miss dat ik er nog wel foto's van heb...

spreek je snel weer;)

:*
 
Mag ik vragen vanwaar je ongeveer bent uit belgie? Ik zie in je startpost een kruispunt te sgravenwezel-schilde, right? Ben zelf van schilde en ook bezig met sprinter
 
Mag ik vragen vanwaar je ongeveer bent uit belgie? Ik zie in je startpost een kruispunt te sgravenwezel-schilde, right? Ben zelf van schilde en ook bezig met sprinter

hehe,ik zelf ben van Aartselaar :) Maar heb veel vrienden die in Schilde wonen ! En ooit heb ik een weddeschap met een vriend van daar gehad ;) voor een kratje bier ( verhaal in 3de pagina fzo ) dat ik dan won... En vervolgens wat in schilde,oelegem en omstreken gaan cruizen :)

@eddy : weet nog niet goed wat ik met de velgjes van plan ben ( of ik deze al dan niet vervang met de sp98 geel gecoate ) ...vind anders wel mooi staan !
 
goed mensen tot over 3 weken ofzo :) Ik vertrek op vakantie ! Helaas mis ik dan weer een hele hoop toffe meetings...en wordt het weer volgend zeizoen :) maar we blijven positief !

Greetz FeleMele :7
 
voor ik vertrek dan maar een klein voorsmaakje :)

Ik ga het maar eens terug proberen met een verse Fabrizi FHT 70cc en ditmaal de echte bijhorende Fabrizi EVO pijp :)

hier de pics :

P5090186 (450 x 600).jpg


P5090191 (600 x 450).jpg


Voor de duidelijkheid : De pijp waar iedereen bij de start van dit project medeleiden mee had ;) ( dit is dan ook niet de hoogtoerige fabrizi pijp :( )

IMG_0163%20(600%20x%20450).jpg


Picjes van de wand,binnenkort als het wat belichter is :)

Greetz FeleMele :7
 
Last edited:
nog een klein updateje dan maar :)

Heb me zipje gisteren nog wat btere afgesteld en nog wa geprobeerd !
We hebben het hebo membraan vervangen door een Vl11 en de hebo racing koppeling door een delta clutch :)

Resultaat was een veel beter koppel door de betere aangrijping. Raar maar waar maar met de vl11 kon beter afgesteld worden....

De juiste overrange snaar zit er overigens WEL in nu :7 waardoor deze wel hoog genoeg kan komen :)

Straks volgens nog wel wat actie foto's :) als het weer dit toelaat !

MVG FeleMele ! :p
 
Je weet mijn mening :love: .
Het is en blijft een zeer mooi ding.
Nu maar hopen dat het Fabrizi blok niet te lang meer op zich laat wachten en je er snel mee kunt gaan knallen :W .
 
dank je voor jullie reacties jonges ! :)

@ dimi : Dat fabrizi blok gaat zeker niet lang meer op zich laten wachten ! Wat ik deze keer wel van plan ben is HET ZEER ordelijk en rustig aanpakken, m.a.w niets meer aan het toeval overlaten :) Dit moet het gewoon worden :)
EN uniek is het ook :)

@ vasco,Don en badboy : Remhendels etc worden zoals ik in me laatste update zei vervangen door een EPC stuurtje :) DIt met het nodige polijstwerk van eventueel de hendels. Want vind het eerlijk gezegd ook een beetje te geel geworden, dat stuur etc. De velgen moeten ook harder blinken etc..

Maar het belangrijkste van al is dat ik er een goed vertrouwen in heb ! :7 en dat het allemaal wel vorm begint te krijgen na 2 jaar :) Kijk maar naar het begin van't project, toen niemand het een kans gaf ;)

anyway ! tnx voor de replys nogmaals

GREETZ FeleMele :7
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top