FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
ziet er goed uit :W even een epc stuurtje erop en hij is af +ralf+ (uiterlijk dan)

jij zou toch ook stage 6 cup gaan rijden?
 
ziet er goed uit :W even een epc stuurtje erop en hij is af +ralf+ (uiterlijk dan)

jij zou toch ook stage 6 cup gaan rijden?

Heb beslist om daar nog heel even mee te wachten tot volgend seizoen denks 2009... omdat ik dit helaas niet heel erg goed zal kunnen combineren met me studies en dergelijke!

Vind't wel heel erg spijtig :) Maar de toekomst gaat nu net iets voor op je hobbie denks :p

MVG
 
hier een aantal pics van het verse carter

P9170121 (600 x 450).jpg


P9170122 (600 x 450).jpg


verder heb ik gisteren de zip volledig gesloopt... het blok ( waar de fabrizi en toebehoren op zaten ) volledig leeg gehaald, om vervolgens te stralen ;) voor de eventuele volgende eigenaar

P9170126 (600 x 450).jpg


Wat betreft de rest, velgen worden in januari ergens door mij afgedraaid :)
 
Je blijft maar nieuwe dingen kopen , maar wanneer rijdt het :z ?
Zorg ook maar dat je snel je carterkap binnen krijgt ;) .
 
Hooi,

Heb nog een aantal spulletjes aangeschaft om hem nu echt helemaal compleet te maken.

Dat de opbouw maar snel kan beginnen :p

Wat ik aangeschaft heb :

-Fournales voor + achter veer
-Malossi MHR '05 Nieuwe overrange vario
-De bijhorende V-snaar
-Malossi VL 13 membraan
-Malossi MHR overrange poulies.....

:) dat de pret maar snel kan beginnen !

een aantal pics die't leuk maken....

P9250135 (450 x 600).jpg


P9250139 (600 x 450).jpg


P9250141 (600 x 450).jpg
 
Last edited:
Zijn dat die fournales veren van de advertentie die ik je gister gaf? :p

Ziet er goed uit voor de rest :W


Whaha juist jah :) Meteen werk van gemaakt eig ! En zoals je ziet ! Ze zijn echt fantastisch !


@ firefox : Tnx man :) Zo hoort het ! ;)

Greetz FeleMele :7
 
update eerste post ! :)

Heb me begin pagine wat aangepast / overzichtelijker gemaakt. Voortaan zullen updates ook in me eerste post verschijnen !

update, 1 maart '08

Zo, na enige tijd niets meer van me te hebben laten horen ben ik toch niet stil blijven staan :)

Na de velgjes mooi te hebben gespoten, ze uiteindelijk toch maar afgedraaid ! Ook heb ik me rempotjes, remklauw, alle hendels en carterkap gezandstraald voor ze nadien ook mooi in het blinkend zwart te spuiten .

Nadat ik de velgjes afdraaide, de wielnaaf en remklauw+veer adaptor weer voorzien van verse lagertjes... He geheel toch nog maar eens in elkaar gezet.

Hier volgens de foto's. Het is snel snel in mekaar gezet dus de afwerking volgt nog wel. Het geeft wel een beeld van hoe het er moet gaan uit zien ;)

Wat ik verder nog moet zou willen doen is me stuurtje een beetje inkorten.

Hier de pics :

PB120005 (600 x 450).jpg


PB120006 (600 x 450).jpg


PB130012 (600 x 450).jpg


PB130027 (600 x 450).jpg


PB130016 (600 x 450).jpg


PB130028 (450 x 600).jpg



En hier de veel te hoge paddock die ik nog moet bewerken :)
PB130030 (600 x 450).jpg

Greetz FeleMele

Commentaar welkom :)

Greetz FeleMele :7
 
Last edited:
Erg mooi ding, nu al :D

Alleen zou ik persoonlijk een lage / naar voorstaande clamb er op zetten :X

hej wesley !

Nja was oorspronkelijk de bedoeling , maar kreeg er maar geen te pakken. EN wat ik een beetje stom vind is dat epc niet eens op me mails reageert... vandaar dat ik er nog geen heb kunnen bemachtigen.

Maar zoals ik al zei in me update :pga ik dit stuurtje strakker maken door de stuurpen een groot stuk in te korten :)

Greetz FeleMele :p
 
hej wesley !

Nja was oorspronkelijk de bedoeling , maar kreeg er maar geen te pakken. EN wat ik een beetje stom vind is dat epc niet eens op me mails reageert... vandaar dat ik er nog geen heb kunnen bemachtigen.

Maar zoals ik al zei in me update :pga ik dit stuurtje strakker maken door de stuurpen een groot stuk in te korten :)

Greetz FeleMele :p

epc stuurtje en clamb kan je zo op de site bestellen hor ?
 
epc stuurtje en clamb kan je zo op de site bestellen hor ?

ja maar ik woon in België, dus vandaar dat het wat conflicten gaf met de invulstroken als ik me niet vergis... Dus stuurde ik maar mailtjes, en die bleven dus helaas altijd onbeantwoord.

:) verder doe ik me best om hem volgend weekend draaiende te krijgen :)
 
Ik heb dezelfde clamp. Onderkant ver inkorten bus van het stuur van een fiets gebruiken ;)


je kan ook nog evt het steunstuk onder je clamp wegslijpen dan kan hij nog lager :*
 
Je kan ook bij de halfords of weet ik het wat jullie in belgie hebben een fietsclamp en stuur halen:) krijg je hetzelfde effect als een EPC stuur. En misschien vind je nog wel een stuur wat jij lekkerder vind rijden ook!

Mooi ding in iedergeval al ! :)
 
tnx voor jullie reacties... wat het stuurtje betreft... dit ga ik zeker en vast nog in orde maken. Clamp inkorten maar eens voor een M-achtig Fietstuurtje gaan zien ;)

Verder hoop ik jullie in de loop van volgende week een in elkaar gezet blokje te laten zien :)

Greetz Fele :)
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top