FeleMele@zipSP

Status
Not open for further replies.
Het verschil van dit project hoe het nu is tov het het begin is idd gigantisch :eek:
mss inderdaad remmen minder geel maken ? :)
ff terug parelstralen en zo laten mss ?

Greetz,

Wim
 
Last edited:
stickers staan hem zeer zeker leuk!! jah en de rest.. ook leuk natuurlijk :)
Er gaat nog veel veranderen maar dat horen jullie op tijd en stond wel van felemele zelf ;)
 
fele smet
na al die tijd begint het allemaal :winner: te worden

op één foto kzie ik al een kras op je kap :eek: of ben ik verkeerd :L

carterdeksel mee in blauw spuiten van je kappen

achterveer en achterlicht eventueel zwart spuiten

iets mooiere afwerking
 
Klein updateje :) Na al de foto's weer online te hebben gekregen...wat me toch alweer veel moeite en vooral tijd kostte....

Wat het zipje betreft heb ik een tijdje geexperimenteerd met die fabrizi 80cc FHT kit met bijpassend krukasje en uitlaat...

Dit was heel erg agressief kwa gasreactie en een enorm koppel bezat het ook :)

Hiermee ben ik gaan banken etc... het leverde 20.8 SAE pk's op :) wat ik voor een untunede cilinder, en een zogezegde brak afgewerkte cilinder toch niet mis vind ! Deze kit is overigens TE KOOP...

Omdat ik met een 80cc toch geen schijn van kans maak in de competitie, met dit frame altans en alle bijhorende kappen enzo....

Daarom juist heb ik mij een Malossi MHR speed 7T aangeschaft ! Een team '99 asje en de bijhoreden MHR Team '06 uitlaat.

Dit alles ga ik op een NIEUW carter sp '98 aanbrengen en hopelijk een nette score mee halen !

Voor zover mijn plannen voor het komende seizoen ! Binnenkort meer foto's waar alle mooie onderdeeltjes zichtbaar zijn.

Setup voor het komende seizoen wordt dus :

-Malossi MHR speed 7T
-Malossi MHR Team '99 asje
-Malossi MHR Team '06 pijpje
-Malossi MHR overrange '05
-Malossi Rotor met EPROM
-30mm DO vlakschijf met v13 membraan en bijhorend spruitstuk
-Rf van de vertanding wordt experimenteren ! Vetrekkende van een vertanding met een rf van 7.5 die ik al heb liggen...

Graag reacties en commentaar....dit is dan ook de rede waarom ik deze pagina helemaal heb vernieuwd en ik dit HIER post :p do'h ! :p
 
Last edited:
Mooi setupje , hopelijk gaat dit voor nette tijden/scores zorgen :winner: .
En daarna even een sprintje in de buurt trekken.
Nog veel succes Fele.
 
dank je iedereen :)

en Maik... wees daar maar zeker van :s ding knalde gewoon al super als SPRINTER ! laat staan als straat scooter....

Spreek je wel op msn.

Ciao :)
 
erg toffe setup, alleen zou ik voor een andere uitlaat gaan. voor dat geld heb je ook een goeie DPR/Roost

veel succes

Heb al de bovenvermelde onderdelen al, dus ook de team '06 pijp...

Heb deze onderdeeltjes in zeer goede staat kunnen bemachtigen :) Dus het was wel betaalbaar allemaal :p

Tnx !
 
Hier een aantal foto's van de onderdelen die ik overlaatst heb aangeschaft.

Het verse LCSD sp '98 carter is onderweg...

Team '06 pijpje...verkleurd :) maar deukloos ! en compleet !
P9150107 (600 x 450).jpg


Hier de speed en de team '99 as
P9150114 (600 x 450).jpg


EN als laatste me runner 180 radje... wat ik heel mooi kan wegwerken achter me voorkap, met behoud van't originele koelvloeistof-reservoir... Hier moeten echter nog wel ophangingspunten op worden gelast ! Maar dat regel ik wel :p
P9150118 (600 x 450).jpg


Voor de speed echter, komt een nieuw zuigertje en pakkingset. Alsook de alombekende malossi afgedraaide lagers...

Optisch kies ik toch voor het behoudt van mijn zwarte velgen ! Maar dan wel met een afgedraaide velgrand... En vervolgens nog een mooi epc stuurtje !

zoals op de volgende foto's goed te zien is !

P1040080 (600 x 450).jpg


P1040088 (600 x 450).jpg


P1040089 (600 x 450).jpg


Alles wil ik op het aller gemak gaan opbouwen ! Dat het gewoon goed is vanaf het begin ! Er zal zeker veel tijd worden besteed aan het testen van bepaalde onderdelen en het afstellen ervan !

Tchuus ! :)
 
ik ga u ownen..

héhé :D

Lekker spul ;) ziet er allemaal keurig uit. uitlaatje is wel bruin maar echt in topconditie hé :)
 
moet zeggen zipje ziet er strak uit maar erger me elke keer weer aan dat stuurtje wat naar mijn mening echt geen porum is. Ga je hier nog een andere voor halen of?

succes
 
moet zeggen zipje ziet er strak uit maar erger me elke keer weer aan dat stuurtje wat naar mijn mening echt geen porum is. Ga je hier nog een andere voor halen of?

succes

haha dat stuurtje... is ondertussen al ? Op de vuilnisHOOP... Heb ik niet meer !

En zoals ik reeds zei in me vorige update, ga ik opteren voor een epc-stuurtje met home made stuurpen :) Dus dit komt allemaal wel goed !

@ bunny : you wish mate :p Tnx !
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top