Evo spul

SanderB

Well-Known Member
Een vriend van mij is van plan om het volgende te gaan kopen:
Polini Evolution 50cc cylinder
Polini Evolution 50cc uitlaat
Polini Evolution krukas
Polini Evolution vario
Polini 2G koppeling
Dell'orto 19mm carburateur
Aangepaste vertanding (voor hogere topsnelheid, weet niet welke...)

dit alles gaat onder een Gilera Runner, heeft iemand misschien een idee van hoe dit gaat lopen ?
 
Advertisement - register to remove this

marcel: zeker een kadett ofzo?? 125 op runner teller is 103 digi....


115 is 94 digi

owjah standaard vertanding

waarom een 50cc? om het piekerige vermogen (kut afstellen) om het zielige gejank om het lage vermogen om de veel te grote berg toeren? niet doen dus.... kijk naar een Malossi MHR team ofzow

[This message has been edited by Ruud (edited 28 September 2000).]
 
[newbee-vraag] Wat kost eigenlijk een Evo-cilinder ongeveer? [/newbee-vraag]

Ik heb namelijk geen flauw id, want het is dus goedkoper dan MHR? ikzalf heb nu 50cc MHR, en ik betaalde 625 gulden voor de cilinder + 17,5 delortho, dus zeg maar 510 gulden voor de MHR cilinder, wat kost een EVO cilinder dan? En hoeveel kost z'n zuiger van een Evo?
 
Waarom haal je de 70ccEVO dan niet?Heeft meer toeren/Power,
ik vindt wel dat de MHR 50cc beter is dan de 50ccEVO.Haal meteen een 21mm carb
smile.gif
.
 
phrozen: waarom lees jij de posts niet?? daar staat in dattie te duur was...

ennuh Tom: voor de beste prestaties neem je op allebei een 19 of 21 mm
 
vdm in topspeed zul je niet veel hoger zijn.... je bent er al1 wel een stuk sneller
smile.gif


[This message has been edited by Ruud (edited 28 September 2000).]
 
Ja ok hard trekken is de droom van elke man
smile.gif
toch? ja toch, he???

Nou ja, voor 150 piek zou ik nog maar ff wachten want anders is het zonde.

Of anders koop in plaats van die polini evo krukas een yamashi krukas scheelt volgens mij (weet het niet zeker) ook 150 piek in het voordeel van die yamashi, ben je er ook
smile.gif
.
 
Polini 2G Evolution Speed Clutch is altijd een goed idee (heb ik ook), maar de standaard koppeling van een Runner is ook erg goed, zeker vergeleken met eerdere piaggio's (zoals mijn vorige Sfera, Typhoon en huidige Nrg). Greetz!
 
SF50: maakt dat wat uit?? owkee alleen de as vd vertanding is een andere diameten maar het verschil tussen oud en nieuw (wat een termen mijn SP is ook bijna 2 jaar oud en die had ook de slome cilinder, nu niet meer
biggrin.gif
) is er toch af
 
Ik weet niet of die vriend er aan gedacht heeft, maar het zou ook wel verstandig zijn om een snel membraan te kopen, dus met carbon membraanplaten. Weet je wel hoeveel toeren dat gaat maken?!

Daar gaat weer een deel van die 150 voor de Evo!
 
Back
Top