This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Ervaringen met n00bs zonder scooter

Eh ik denk dat jij hier de sukkel bent , want dit kan die gewoon niet menen

Originally posted by NRG MC3 RIDER
euh ja en jij denkt dat het geluid met afstellen van de luchtschroef te maken heeft :?

Dat zeg ik toch niet :|
Nee ik bedoelde dat ik hem nog afmoest stellen.. Dat zei ik gewoon tegen hem en ja het geluid is kut als je 5 km/p/h rijd dan klinkt het niet mooi..

Zeker die martijn , maar dat ding heeft hoogstens 17,5PK, er zit een 19phbg carb op De speed is niet tuned, en idd dat ding heeft misschien 5 minuten gelopen.

die mooie digi teller is een DERC

Originally posted by SRurbanKID
Zeker die martijn , maar dat ding heeft hoogstens 17,5PK, er zit een 19phbg carb op De speed is niet tuned, en idd dat ding heeft misschien 5 minuten gelopen.

die mooie digi teller is een DERC
jah idd en carters is ook nix aan gedaan, maarre die teller wil ik ook voor op me rs

Of vandaag: gozer moest 9 gr. rollen (zitten er std. echt zulke zware rollen in een velofox?)hebben voor z'n std. scoot. Hebben ze in die winkel alleen hoogstens 5 gr. zegt die gast: dan doe die mar |( Ik: nee joh, verschil van 4 gram merk je niet, zal super lopen

het moest eigenlijk over n00bs zonders scooters gaan he Sgiet me net toch weer een verhaaltje te binnen.....

Zat 1 jaar geleden te twijfelen tussen 2 appie Vipers... Had van beide een foto, dus liet die aan zo'n gozer op school zien. Op 1 van deze scoots zat de uitlaat er niet op. Zegt die gozer: ik zou voor die andere gaan, want daar hebben ze meer bij gebouwd. 8P

uitspraak van iemand op mijn scooterbase: "Als ik m'n NRX er onder pleur ga ik meteen 115" ging over een scoot met vervanginscilinder. En met een bida c16 zou die 107 lopen. Conclusie: nrx is beter dan c16

zo'n mafkees @ kymco dj.. had net een 70 giet gekocht en gemonteerd.. gast ging al tegen iedereen stoer doen dat ie ze vlamde terwijl ie niet eens ingereden was.. uiteindelijk zei ik tegen m dat ie rustig moest inrijden tenzij ie wou dat ie warm of zelfs vast zou lopen, zegt ie: "nee man daar word ie hard van, jij ook altijd met je vastlopen"

weekje later was ie vastgelopen :L

sommige mensen moeten t maar zo leren he

nog zo iemand die net een 21mm dO had gekocht.. was ie bezig met monteren.. dus ik zeg tegen m van ga ff een stuk warmrijden, dan een stuk volgas en contact uit.. en check je bougie
kwam ie aanlopen, haalt z'n bougie eruit.. pikzwart
dus ik zeg dat ie een kleinere sproeier nodig heeft, waarop hij zegt: "nee man de bougie is nat dus hij moet juist groter" 8P

paar dagen later kwam ik m tegen, met een vette rookwolk achter m, ding klonk als een koffiezet apparaat en dan nog de schuld geven aan die carb

uiteindelijk luisterde ie wel en heeft ie een kleinere sproeier gehaald

ohja nog een zelfde gast van die carb

z'n scoot liep niet stationair dus ik zei dat ie ff z'n stationairschroef moest afstellen, ik helemaal uitleggen welke schroef t is.. dus hij eraan draaien en starten.. loopt nog steeds niet stationair.. zeg ik tegen m dat ie aan de verkeerde schroef zit te draaien gelooft ie me niet

na een hele discussie liet ie mij eindelijk afstellen, 1 draai aan de stationairschroef en hij liep goed stationair

maja ook al was ie eigenwijs, nu heeft ie m'n hulp niet meer nodig hij is nu zelfs een beta framesjeezer aan t opbouwen :W

ga van erik ff vertanding overnemen
J.C.-->naar blanés TEKOOP:Waterpompdeksel --->I dislike you<--- says:
kan je doen///
---> WeSleY <--- says:
moet wel,
---> WeSleY <--- says:
anders maakt hij overtoeren, gaan me lagers stuk
---> WeSleY <--- says:
morini heeft korte vertanding

hij wil er een 70cc onder zetten denkt ie dat door de vertanding geen overtoeren en de lagers nie stuk gaan :|

Originally posted by steppy spy
uitspraak van iemand op mijn scooterbase: "Als ik m'n NRX er onder pleur ga ik meteen 115" ging over een scoot met vervanginscilinder. En met een bida c16 zou die 107 lopen. Conclusie: nrx is beter dan c16

op sommige cilinders idd ja...

bij een dealer. Zij doen mee aan races met een Benelli evo70tuned, evo 70 uitlaat, selettra ontsteking+ 19mm Malossi carb ect... Nou wij gaan er heen om speedfight 2 te laten afstellen met Mhr 70 replica, 21mm met mk powerfilter en blablabla. Dus die gast 21mm is VEELS te groot voor een 70cc, breng je originele carb met ori filter, dan stel ik em af, anders niet. Ik zo: WTF, 21mm is zeker niet te groot! Hij zo: Tuurlijk wel, wij rijden in de races zelfs met een 19mm op de snelste race-cilinder. Ik zo: Ja wist je dat je niet hoger dan 19mm mag gaan in races? Hij: STIL
Scooter daar niet laten afstellen.
Ok, 21mm is toch zeker niet te groot voor zo'n setup!
Oja, hij zei dat ie beter zo gaan met 12mm, wat een loser

gozer die zweerde dat ik het niet zou winnen op een 100 meter sprint tegen z'n ibiza cupra, omdat hij ook al een nieuwe r1 vet wegblaast. toen ik vroeg in hoelang hij naar de 100 trekt en hij 1.8 zei wist ik al genoeg en vroeg welke F1 coureur hij van ze auto had beroofd. werd ie boos en zei dak zowiezow nog te jong was om iets vna auto's te snappen 8P

Kad er laatst een gesproken over msn.. Die zei dat ie met een Neo's en een std. pijp en cil maar met een malossi vario en snaar de 110 digi haalde... Ik lachtte hem uit... Hij zegt van: Jezus... de std. cilinder van een Neo's is anders enorm snel hoor...

Fucking Drol die gast...

meestal loop ik gewoon weg als er wat gozertjes leuk komen doen.......

of sta je bij stoplicht met neo's komt er zon gastje met ze shot spelen met ze gas 1 keer gas geven dan is hij al uitgeluld hoef je niet eens iets te zeggen..

Kerol hierzo met een area, setup:

Athena vlinder 70
Leo S
12mm
en soms een powerfilter

ik maak zo wheelies enzo en ik ga 110 digi

15 min bezig geweest om het kreng te starten

dat is cool , vooral als je met je kymco sniper bent, dan komt er een gozer met een earox met snelle pijp je uitdagen , dan rijd je hem er net zo hard uit, en dan duurft hij de hele pauze niet trug naar sgool te keren. Zijn vrienden d8en zelfs dat hij gevallen was