This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

epc/rst tuned sonic hok

zag m staan @ epc idd, alleen die blokophanging was ik niet zo weg van voordrest heel netjes, oja en probeer te zorgen dat je 2 dezelfde rempotjes hebt, ziet wel zo mooi uit

Ga je je SF ook nog "verlichten" of heb ik daar overheen gelezen

@ thunderblade :jha toen was de op hanging nog niet af op de laatste paar foto's is hij af maar is niet echt veel verschil in
k was bij lemmens in meerssen geweest omdat un vriend van mu daar iets moest hebben dus, daarom heb k nog geen peugeot rempotdekseltej:L

@wallie : jha man jij hebt nog wel wat ledjes over voor he he
jha alleen als je tegen je verlies kunt:X

@ de rest bedankt!!

mensen ut is zo ver
hij is vast genaaid:X
ut kwam dus omdat 1 pistonpen clipje eruit is gevloge
waarschijnlijk niet goed vast gezet dan maar??????
k post nog wel eens foto's ervan maar k denk dat de ervare mensen hier wel een goed beeld ervan hebbe
maar nu ga ik naar MHR SPEED 7t overstappen
k heb al, een nieuwe gekocht voor weinig geld (moet nog wel ff tot maandag wachte) dan hoor ik pas of het helemaal zckr is.
dus dat komt wel weer goed
als nog iemand een evo wilt kope voor 50 euro hoor k ut wel
k nu de hele achterkant eraf gehaald en een stuk van mun zadel zal maandag wel foto's poste want k ga morge na EXPO in antwerpe
dusja het is nu dus ff dood hier

mooi blok !!!!! verhueg me op de volgende update van cilinder aangezien ik dit project volg... alleen raar waarom er zo weinig lui reageren

hij leeft nog ziet er in eens heel anders uit maar kan op de foto's de kleuren niet echt duidelijk zien maar voor hoe ver ik het zie ziet het er goed uit