epc/rst tuned sonic hok

zag m staan @ epc idd, alleen die blokophanging was ik niet zo weg van :P voordrest heel netjes, oja en probeer te zorgen dat je 2 dezelfde rempotjes hebt, ziet wel zo mooi uit :)

Ga je je SF ook nog "verlichten" of heb ik daar overheen gelezen :P

@ thunderblade :jha toen was de op hanging nog niet af op de laatste paar foto's is hij af;) maar is niet echt veel verschil in:P
k was bij lemmens in meerssen geweest omdat un vriend van mu daar iets moest hebben dus, daarom heb k nog geen peugeot rempotdekseltej:L;)

@wallie : jha man jij hebt nog wel wat ledjes over voor he he:P
jha alleen als je tegen je verlies kunt:X;)

@ de rest bedankt!!:D

mensen ut is zo ver:(
hij is vast genaaid:X:(
ut kwam dus omdat 1 pistonpen clipje eruit is gevloge:(
waarschijnlijk niet goed vast gezet dan maar??????
k post nog wel eens foto's ervan maar k denk dat de ervare mensen hier wel een goed beeld ervan hebbe;)
maar nu ga ik naar MHR SPEED 7t overstappen:D
k heb al, een nieuwe gekocht voor weinig geld (moet nog wel ff tot maandag wachte) dan hoor ik pas of het helemaal zckr is.
dus dat komt wel weer goed:D
als nog iemand een evo wilt kope voor 50 euro hoor k ut wel;):P
k nu de hele achterkant eraf gehaald en een stuk van mun zadel zal maandag wel foto's poste want k ga morge na EXPO in antwerpe:D
dusja het is nu dus ff dood hier:P

mooi blok !!!!! verhueg me op de volgende update van cilinder aangezien ik dit project volg... alleen raar waarom er zo weinig lui reageren

hij leeft nog :D ziet er in eens heel anders uit:p maar kan op de foto's de kleuren niet echt duidelijk zien:( maar voor hoe ver ik het zie ziet het er goed uit;)

Back