This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

Gaat bij karsemeijers ook al heel lang goed en die banken ook heel wat af, tenzij ze zelf een bankframe gebruiken.
 
nja ik ben niet zo een fan van onderlange ophangingen. karsemeijer weet ik niet van of ze bankframes hebben of niet. maar zo een dun sonicframe deed toch echt flink buigen, daar stond ik wel even van te kijken
 
maar als het de bank toch heeft over leeft?
op de weg zal het toch lang niet zoveel doorbuigen?

s6 verder
 
En bij karsemuijer komt er nog wel even bijna 2pk maar vermogen bij

Denk dat het wel mee zal vallen allemaal. Mijn oude zipje boog ook heel veel door. Maar ging wel goed...

Je mag ook blij wezen dat het buigt. Anders breekt het
 
Last edited:
Imo kan je op de onderste punten van een carter geen grote krachten gaan zetten, ik heb ze vaak zat af zien breken. Steef is nogal wat zwaarder als de karsemeijer boys of jij bv, dus er komt veel meer trekspanning op die kleine nokjes op het carter te staan als bij jullie. Bovendien zit de staaf er nu al tussen en heeft Steef er veel voordeel van.
 
precies :W
staaf weegt geen drol en zit er tussen, geeft toch net dat beetje extra stevigheid, dus kwaad kan het zowiezo niet
 
ach dat houd het makelijk ik heb sonic gezien die had er ook nog gaten in waar je je vinger in kan steken breekt echt niet zomaar hoor
 
Jehzeker, steef,

Die buis ziet er weer "reesz" uit.. haha, ik kom binnekort wel weer eens langs voor wat bij te kletse..

Mn frame is ook bijna klaar, dus dan kan weer alles in elkaar, en dan kunne we eens eindelijk un sprintje trekke..

Ma we zien ons,
(BTW, supervette benelli op die fotohaha.. nog wat bloeme erbij en dan is die af:W)
 
DANKU meneeer olmanst.

Vandaag maar een nieuw tellertje aangeschaft zodat we ook weer verder kunnen.

sonic is bijna meppel-ready!
 
nouw medebeuner hier dan het foto's waar je om vroeg {!

1 sonic dus al bijna meppel ready!! nu nog een keer alles goed poetse eh beunhaas 8P