This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST tuned black sonic #238

eey man,.
ziet er zeker netjs uit! en zo als ik nu beetje kan zien lijkt of je balhoofdhoek een stuk beter is geworden. maar betere foto's zounden wel zo leuk zijn!

Hijs een flink stuk langer als eerst, Steef. Was natuurlijk weer te relext donderdag :W. Ik meet je snel weer, kloetzek!

Tziet er op je wazige foto's al sjiek uit

Ben benieuwd of het er live net zo sjiek uitziet en wat luuk ook al zegt je balhoofdshoek is een stuk beter denk dat die nu beter bestuurbaar is.
Mss kan je je balhoofd nog wat inkorten, want het ziet er wel erg lang uit zo

Zaterdag komen we denk ik stappen in M-Town +ralf+

het staafje is dun, maar echt gigantisch sterk.
Frameversteviging is idd omdat het frame op de bank op nogal wat plekken begon in te veren, dat is nu opgelast+extra handigheid: ik kan er allerlei dingen op monteren en er kabels langsaf laten lopen

<]

Moet de buis voor nog worden afgelast?
Ziet er voor de rest weer netjes uit steef.

Gr wallie

Nee ik heb hem op de std. kap ophanging gelast en niet direct op het balhoofd. Zo kan steef in de gaten houden of zijn frame echt dichter bij elkaar komt te staan

ziet er goed uit!! ik zou er wel een nos fles oid onder die verstevegings buis hangen, nu heb je daar zo een lege ruimte.

suc6

noh izi. bilspleettjoening is de shit!!

Vandaag mn temp teller geownd. vraag niet hoe ik het voormekaar krijg

buisje weegt idd bijna niets.
En een sonicframe waar zoveel vanaf is, dat buigt echt gigantisch op de testbank

ik denk dat het een stuk minder buigt als je de ophanging onderlangs zou doen ipv staaf achter. Verder is dit ook een creatieve oplossing.

Denk dat de ophanging niet echt superveel uitmaakt. Onderlangs zal ws iets minder buigen, omdat de kracht idd meer naar voren pas het frame in komt.
Maar uiteindelijk blijf je gewoon met 23.5 pk duwen en dat vinden de dunne sonic framepjes echt niet leuk.