This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST SBO2010 Zip

Vermogen was niet echt denderend en kakte bij de 90km/h omlaag oid
Denna zal wel een volledig verslag geven als hij terug is denks
 
Zo eindelijk terug van een erg erg erg erg erg lange dag bij EPC, maar we hebben ons erdoorheen gedruckt met erg veel lol .

Ik kwam binnen met een grafiek om te huilen. Na de 80/90 km/h was er echt geen vermogen meer over eigenlijk en het topvermogen lag op 19,9 pk, ook niet echt om over naar spanje te faxen zeg maar :+.

Eerst het mengsel eens goed gaan zetten, want die ging wat arm lopen na de 80. Sproeier 152 erin gezet ipv 148. Toen stond dat iig mooi safe. Toen maar geblokt gaan meten, ontsteking wat afstellen enz. Uiteindelijk op een mooie 4,5mm uitgekomen, na een aantal keer verstellen. Toen kwam er al wat vermogen bij. Daarna wat uitlaatjes gaan testen, maar het echte vermogen bleef wel weg eigenlijk. Toen kwam Meran even vertellen dat hij wel erg snel door de toeren heen ging geblokkeerd.

Dus maar eens ff gaan tellen wat voor RF er nu werkelijk in zat. Dus Meran ging tellen, kwam hij uit op een RF van 10,3 8P! Das wel erg kort ja! Dus nieuwe vertanding erbij gepakt geperst en erin gezet. Direct een setje met gelagerde as erin gezet, dus dat is weer iets wat van de verlanglijst af kan :+.

Toen maar weer eens de prul aangezwengeld en direct konden we een duidelijk vermogen meten, omdat hij eindelijk een piek kon weergeven. Gelijk ff de uitlaat van Fouad erop gezet, aangezien die altijd wel een mooi vermogen geeft. Toen mijn eigen pijp weer getest, maar die was duidelijk minder. De 2fast pijp nog geprobeerd, maar die gaf het topvermogen zo laag in de toeren dat hij niet bruikbaar was voor mijn blok (pijp is dus ook te koop).

Toen met mijn eigen pijp eens op rollen gaan zetten en dat netjes gaan zetten, zodat het wat harder gaat op de weg. Uiteindelijk op een 22pk rond uitgekomen, met 11,2 nm koppel en een aardig strakke lijn. Hij moet natuurlijk nog wat inlopen. Er zit net een nieuwe kevlar X belt in, dat duurt ook wel even voordat die netjes ingelopen is. Het vermogen word er niet meer door maar de lijn word er wel wat strakker nog door.

In de tussntijd heb ik nog genoeg te doen voor sluiskil. Alles kan weer geborgd worden. Nog even een membraan aanpassen zodat de inlaat mooi op elkaar overloopt. Ik ga ook gewoon met een DPR demper rijden, die gaf toch een halve NM meer koppel en natuurlijk alles schoonmaken, want het ding ziet eruit als een puinhoop .
 
En dan te bedenken dat die met een degelijke DPR een half tot een pk meer gaat geven.
OF met DE DPR zelfs dik een pk :W

HEt was me het dagje wel dennebaom, wel flink gelachen, ouwkut.!
 
22 pk is niet verkeerd idd.

Steef: Zou echt chill zijn als je die pijp voor me zou kunnen roggelen. Een pk meer zou echt super fijn zijn.

Het was me idd een vette dag, met veel geouwehoer :W.
 
Ik wacht fijn op die van Steef, anders blijft deze erop. Nadeel van DPR's is dat je gewoon niet weet welk type je krijgt. Momenteel heb ik al een team replica .
 
je moet echt het oud type FKT dpr hebben, of een van de eerste JS DPR's.

Maar ik ga mn best doen om die uitlaat te fixen, die moet schijnbaar beter zijn als alle andere DPRs
 
Thx Art :*. Ik ga proberen hard te rijden op sluiskil en finales mee te rijden.

@ Oscar: Ik zou zeggen, koop een taart en vier het!
 
je moet echt het oud type FKT dpr hebben, of een van de eerste JS DPR's.

Maar ik ga mn best doen om die uitlaat te fixen, die moet schijnbaar beter zijn als alle andere DPRs

Ik heb hier nog een 'echte' FKT DPR liggen, althans dat is mij altijd wel verteld. De uitlaat ziet er wel oud uit, je mag hem best eens lenen
 
Ik zou hem graag binnenkort lenen om te testen, idd :W.

Is het mogelijk dat je de uitlaat mee neemt naar Sluiskill?

Als er andere mensen zijn die mij willen helpen met testuitlaatjes, heel erg graag . Als ik 5 uitlaten moet gaan kopen ben ik weer 700 euro verder
 

Misschien kunnen we elkaar wel blij maken na aanleiding van mijn PM Ik zal hem meenemen!
 
Neem die uitlaten maar mee :W
Nu met normale vertanding is er tenminste fatsoendelijk geblokkeerd te meten:7