This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST CARBON JOG



heeel gezellig
<]
 
hebben jullie het nu over die js80 pijp? die heeft gister lekker puh al rook uitgeblazen!!:winner:

steef ik zag de jog weer mooi staan bij epc, er word aan gewerkt dus komt helemaal goud*D
 
peter NEEEEEE me uitlaat:| wel vet dat me blokje weer heeft gelopen dan

stafanlaat maar weten als hij de bank op gaat he
enjah wallie ik ga vrijdag ook al naar zandvoort moet het hok van doom in me alfa gooie enja kan moeilijk wat missen van de pret
daimy dave enzo rijden ook mee dan dus wordt een groote stoet

succes sefan die pk's komen goud en me carbon helm heb ik al opgelapt
 
zal wel goedkomen...
Epc doet zn best, meer kunnen we niet doen dan he
zoals het nu uitziet gaan wij ook vrijdag richting zandvoort ipv zaterdag
 
Zaterdagmiddag stond de Jog er zo bij.
Ziet niet uit zoals het hoort, maar kan ermee door:+


Jorn reed zaterdagmorgen voor het eerst op de jog :winner:

Smorgens liep die echt goed, weet ik helaas geen tijd van? :#5?
Smiddags had die een dip, alsnog 7.2 op sbo meeting gereden, ben ik wel tevreden met met circa 22 pk.

Hopen dat sluiskil beter is als deze meeting want dit was echt crap :X
 
Was de aftermeeting op de sprintlokatie van Sittard 2006 toch het degelijkst, het beestje is iig goed snel!
 
Stefan met sluiskil kom ik effe kijke,

Je moet effe mijn achterveer monteren,moet je effe kijken hoe hij staat,het kontje staat nu wel erg hoog,morgen ga ik wel effe langs de postkantoor,dan zie je het wel verscheinen.
 
boek die wheely

hij gaat hard man loopt lekker door goed te controleren geen zwabber trillen, trek goed door echt snel degelijk dingetje!
bij de 30grade niet op de grond te houden bij 40 graden en starten krijgt hij een dip met optrekken en trekt ook minder hard door.

helaas kwam ik hier pas bij de aftermeeting achter dus goede info voor sluiskill heb er zin in en nogmaals bedankt stefan voor het mogen berijden van je snorfiets
 
Kleine update:

Na 3 avonden banken, niet verder gekomen dan 22.4pk.
Maar ik laat het tot sluiskill zo omdat het op de weg gewoon heel erg goed loopt.
Na sluiskill gaat cilinder er vanaf.

Ook komt er een langer vertanding in icm 10inch Sonic achtervelg.
Kwa gewicht zal ik iets meer als 1 kilo winnen, maar gaat mij voornamelijk omdat die achteraan verschrikkelijk hoog staat.

Ook is Kees al vergevorderd met de achterkap: alsnog bedankt chef :*

[ir]http://www.polyestershoppen.nl/images/junk/110520091649.jpg[/ir]
Deze is hopelijk voor Sluiskill af!
 
Last edited: