Jeroen#161 Nssc 70b champ 12 March 2009 #281 zolang je mij niet boekt vind ik alles goed jorn :+ op de blokjes na zijn wij klaar
Black Venom!! Well-Known Member 13 March 2009 #284 [Steef] said: Jorn boekt iedereen :7 :+ Click to expand... reken daar maar op scootertje beetje goed in orde constant lopend en draaien we leuk mee in de scooter70 klasse!!!
[Steef] said: Jorn boekt iedereen :7 :+ Click to expand... reken daar maar op scootertje beetje goed in orde constant lopend en draaien we leuk mee in de scooter70 klasse!!!
huckster Well-Known Member 15 March 2009 #288 wat heb je gescoord ? ik zie het nergens staan. En verder hij ziet er echt heel vet uit !
[Steef] Banken?? PM! 17 March 2009 #289 Kleine update.. Kees heeft een mooi plaatje gemaakt, waaruit ik een uitlaatophaning ga maken. Ook krijg ik van DW:W mooie wigjes om te testen.icm stage6 28mb spruit
Kleine update.. Kees heeft een mooi plaatje gemaakt, waaruit ik een uitlaatophaning ga maken. Ook krijg ik van DW:W mooie wigjes om te testen.icm stage6 28mb spruit
Vasco Well-Known Member 17 March 2009 #290 En je score is een fabeltje? Wigjes zien er goed uit, ben benieuwd of het positief is. Succes ermee.
[Nelis] Lange Jan 17 March 2009 #291 Wigjes zien er nice uit! En wat is nou je score idd... . Zie op een paar plekken "nice score steef" staan, maar heb nog geen score gehoord -:-.
Wigjes zien er nice uit! En wat is nou je score idd... . Zie op een paar plekken "nice score steef" staan, maar heb nog geen score gehoord -:-.
[Steef] Banken?? PM! 17 March 2009 #293 Score was idd een grapje :* Ik zou deze week gaan banken,maarja ben eens benieuwd. heb nog geen telefoontje gehad.. Wigjes denk ik haast wel dat een verbetering is. maarja dat zien we op de bank wel.
Score was idd een grapje :* Ik zou deze week gaan banken,maarja ben eens benieuwd. heb nog geen telefoontje gehad.. Wigjes denk ik haast wel dat een verbetering is. maarja dat zien we op de bank wel.
ruud. www.vk-tuning.tk 17 March 2009 #294 wow wigjes zien er goed uit, daar moet het wel hard meee gaan!
[Steef] Banken?? PM! 17 March 2009 #295 Ook al een paar stickers op de voorkap geplakt *D goud natuurlijk
Jordi. EPC/RST 17 March 2009 #297 k snap dat het membraam erin valt, maar verder kom ik niet:? blijft er geen rand open tussen je membraam en het spruitstuk wat bovenop de wig komt?
k snap dat het membraam erin valt, maar verder kom ik niet:? blijft er geen rand open tussen je membraam en het spruitstuk wat bovenop de wig komt?
[Steef] Banken?? PM! 17 March 2009 #298 Bovenop het membraan komt nog iets wat tot t spruitstuk loopt zodat het netjes overloopt
Jordy... Well-Known Member 18 March 2009 #299 Komt idd nog een vulplaat tussen. Op deze manier heb je een gericht membraan. Of het ook tot vermogens winst leid, laat ik of stefan wel horen als het zo ver is.
Komt idd nog een vulplaat tussen. Op deze manier heb je een gericht membraan. Of het ook tot vermogens winst leid, laat ik of stefan wel horen als het zo ver is.
[Steef] Banken?? PM! 20 March 2009 #300 Komt goed tjoener. Jog is bankklaar, dus mag nu wels eens vooruitgang boeken :+