This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

EPC/RST CARBON JOG

Best lullig als die afbreekt op de bank. Dan maak je nog een lelijke smak tegen de muur aan. Zou iig als je gaat banken met alu voorvork spanbanden aan de achterzijde van frame plaatsen zodat niet alle druk op de voorvork komt maar dat die aan de spanbanden trekt. Succes verder.

gr
 
Ik heb vorig jaar ook met een alu vorkje gebankt, en die was nog niet half zo netjes als deze.

We kunnen wel evt, iets van dik schuimrubber ofzo, tussen vork en frame doen. spanbanden gebruiken we altijd,anders blijft het bandje niet zo lekker zitten haha:*

Vandaag gaat de Jog al naar epc iig :W
 
Ik heb altijd een klosje hout in doek tussen met voorwiel en het frame. Ik heb ook complete alu voorkant. Gaat wel goed.
 
Omdat aluminium ook moe kan worden, en onnodig belast word.


het is je eigen mening maar ik geef kees gelijk en je wilt niet weten wat er kan gebeurden als het alu moe word ! .. en voor al niet op een bank ! met een hoge snelheid !

mijn advies is : klap gewoon een stalen vork er in ! zo min mogelijk die alu vork belasten het is alleen maar gewicht winst op de wedstrijden ! :!
 
thanx.

Epc heeft idd geen bankframes, maar ik bank gewoon met dit alu vorkje, blokje hout ertussen kan niets gebeuren.
Weet ik igg wel al dat het vorkje het op de baan zowieso al gaat houden.

Heb het ding bij EPC gedropt, woensdag zou die klaar zijn.
En dan banken })
 
Alles vers.

Overal nieuwe lagers, dus vertanding,krukas etc.
Nieuw wand,nieuwe zuiger, nieuwe binnekop, v-snaar etc..

Dit was allemaal aan vervanging toe haha.

Verder ligt hier nog eens stapel testuitlaatjes..

En die 23.8 die ik vorig jaar gescoord heb, was nog niet het maximale, omdat we toen wat probleempjes tegen hadden..
 
Zelf niet helaas door een enkelbreuk.

Jorn, Black Venom heet die volgens mij op t forum.

Is ook kamikaze ventje daar niet van })
 
hoe heb jij dat gedaan met je voorwiellagers? originele met kogeltjes over jij vast greofkogellagers genomen?

Greetz mike net ding btw
 
Eerst had ik de originele lagers, nu zitten er 2 normale kogellagers in.
Dit is nog veel soepeler als dat het origneel is
 
cor vandijk.

ik ga voor hem rijden komend seizoen, kind ben ik niet maar un 65kilo met t/shurt en broek aan is ook niet extreem veel.
dus we zullen zien wat er van gemaakt kan worde kwa tijd