This is a mobile optimized page that loads fast, if you want to load the real page, click this text.

Enzo's Zippah

nais enzo lekker hammeriten met de kwast

Hammerite? Ik zat meer aan vloeibaar asfalt te denken

Nee de velgjes en frame worden binnenkort gecoat zodra ik een adresje weet, de kappen ga ik weer zelf spuiten. Dit keer wel een leuker kleurtje dat de runner..

Btw wat iedereen van die kappen nu vind maakt me niks uit, het zit net 2 seconde in elkaar en gaat hard dus binnenkort wordt er wel wat aan het uiterlijk gedaan..:*

Sproeiertje 132 is gevaarlijk, hier is er vanmiddag weer een speed mee geownt

Ohwz.. ik rij nu met 135, 125 was toch iets te schraal zei de mengselmeter

@enzo, boeiend van de kappen, als het maar blaasd! zelf zou ik ze even matzwart spuiten maarja, blokje etc ziet er ook erg goed uit

After Meppel updeet

Afgelopen zondag op Meppel geweest, ging op zich wel lekker
Totaal iets van 6/7 keer gereden waarvan meeste sprints wel onder de 8 seconde

Snelste tijd was 7.69 geloof ik.

Ook is mn spruitstuk, carb en luchtfilter gebashed. Ik stond bij de start mn band warm te burnen waarna mn luchtfilter tussen mn wiel schoot waardoor mn luchtfilter scheurde en zwartrubberkleurig werd, mn kelk losvan de carb is gekomen en mn spruitstuk gescheurd. Toen maar ff op een beun manier met tai-wraps en tape mn luchtfilter en spruit gemaakt wat dus goed werkte

Ook liep het hok 5000 toeren stationair wat dus neit echt bevordelijk was voor het sprinten.

Al met al een geslaagd dagje met goede organisatie en lekker weer:W

Aantal fotos van de zipper in actie:

Aan het uiterlijk wordt gewerkt en ook ngo qua vermogen. Maar daarover binnenkort meer-:-

Gr Enzo

Last edited:
toch was ie ReezZz !!

leuk je gemeet/gevlamd te hebben, moeten we nog wel een keer over doen denks.
Komt helemaal goed met dit ding.

Later

maare hij stond er wel sjonny bij enzo
magoed als het maar blaast!

Last edited:
Die blauwe remklauw ownt , Daniel . Je weet het :+ .

Opzich geen verkeerde tijd , misschien als ie mooier word , dat hij dan ook sneller word .

Dank jullie voor de reacties, over de tijden uiterlijk en vermogen, daar wordt dus aan gewerkt

Gr Enzo

Ghenzooo's,

Zippah reed leuk toch? Gaat helemaal goed komen als je nog bietje beunt aant apparaat.. habbie djabbie berber tjoenings of nie

Weer ff een updatetje. Vandaag de hele middag wezen beunen. Heb mn oude runner kappenset kunnen ruilen tegen een Thunderracing kappenset. Waar ik over het algemeen wel van baal hoe kut dat te bevestigen is..:|

Mja het resultaat is beter dan met het sp2000 kappensetje. Ook zit er nu ipv malossi schijf en rs24/10 achterveer een Galfer schijf en fournales achterveer gemonteerd. Btw het epc stuurtje zit er nu ook op!

Voor de rest staat het er nu zo bij, dus nog genoeg te doen voor Zaterdag+ralf+

Gr Enzo

Aight . Deze achterkap is echt wel beter als die andere vind ik .

Veer en schijf btw ook hoor :*.